Pregled bibliografske jedinice broj: 448472
Učeničko razumijevanje pojedinih kemijskih pojmova u osnovnoj školi
Učeničko razumijevanje pojedinih kemijskih pojmova u osnovnoj školi, 2009., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 448472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničko razumijevanje pojedinih kemijskih pojmova
u osnovnoj školi
(Students' understanding of specific chemical
concepts in elementary school)
Autori
Vrbičić, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.07
Godina
2009
Stranica
45
Mentor
Mrvoš-Sermek, Draginja
Ključne riječi
alternativni kemijski koncepti ; konceptualno pitanje ; otopine ; jednadžba kemijske reakcije
(alternative chemical concepts ; concept question ; solution ; equation of chemical reaction)
Sažetak
U istraživačkom dijelu ovog rada konstruiran je ispitni materijal, koji se sastoji od autorskih pitanja i pitanja preuzetih iz svjetskih baza konceptualnih testova. Ispitivanje je obuhvatilo razumijevanje pojmova tvar, vrste tvari, građa tvari, razumijevanje pojmova otopina, jednadžba kemijske reakcije i identificiranje nastalih alternativnih koncepata o ispitivanim pojmovima. U istraživanju je sudjelovalo 11 osnovnih škola sa 16 razrednih odjeljenja osmih razreda iz različitih područja Republike Hrvatske i 310 brucoša Prirodoslovno matematičkog fakulteta, Kemijskog odsjeka. Nastavnici koji su ih podučavali, većina njih, bili su u sustavu intenzivne poduke u okviru uvođenja HNOS-a (Hrvatski nacionalni obrazovni standard) od resornog Ministarstva. Prikupljeni podaci bili su obrađeni psihometrijskim metodama. U metodičkom dijelu diplomskog rada predložene su pripreme za provedbu nastavnih jedinica «Otopine» i «Jednadžbe kemijskih reakcija»
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1081 - Evaluacija, razvoj i osuvremenjivanje učenja i poučavanja kemije u Hrvatskoj
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Draginja Mrvoš-Sermek
(mentor)