Pregled bibliografske jedinice broj: 447951
Primjena interaktivne nastavne metode "Poduka vršnjaka" (Peer Instruction) u mehanici
Primjena interaktivne nastavne metode "Poduka vršnjaka" (Peer Instruction) u mehanici, 2009., diplomski rad, Odjel za fiziku, Osijek
CROSBI ID: 447951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena interaktivne nastavne metode "Poduka vršnjaka" (Peer Instruction) u mehanici
(An implementation of interactive teaching method "Peer instruction" in mechanics)
Autori
Merčep, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Odjel za fiziku
Mjesto
Osijek
Datum
26.10
Godina
2009
Stranica
42
Mentor
Radolić, Vanja
Ključne riječi
konstruktivizam ; pretkoncepcije ; interaktivne nastavne metode ; poduka vršnjaka
(constructivism ; misconceptions ; interactive teaching methods ; peer instruction)
Sažetak
U uvodnom dijelu diplomskog rada naglašeni su problemi kod tradicionalnog načina poučavanja fizike te su dani temelji modernog pristupa nastavi fizike zasnovani na edukacijskom konstruktivizmu, učeničkim pretkoncepcijama i njihovoj konceptualnoj promjeni. Interaktivna nastavna metoda „Poduka vršnjaka“ je opisana na primjeru obrade Newtonovih zakona. Dani su i primjeri njene primjene obradom tri nastavne jedinice: slobodni pad, rad i uzgon. U svakoj od njih su izdvojeni osnovni koncepti čije se razumijevanje provjerava konceptualnim pitanjima i zadacima, a koji su suprotstavljeni najčešćim učeničkim pretkoncepcijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-286-0000000-3212 - Radioaktivnost u okolišu, detekcija i primjena (Planinić, Josip, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za fiziku
Profili:
Vanja Radolić
(mentor)