Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 447951

Primjena interaktivne nastavne metode "Poduka vršnjaka" (Peer Instruction) u mehanici


Merčep, Nives
Primjena interaktivne nastavne metode "Poduka vršnjaka" (Peer Instruction) u mehanici, 2009., diplomski rad, Odjel za fiziku, Osijek


CROSBI ID: 447951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena interaktivne nastavne metode "Poduka vršnjaka" (Peer Instruction) u mehanici
(An implementation of interactive teaching method "Peer instruction" in mechanics)

Autori
Merčep, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Odjel za fiziku

Mjesto
Osijek

Datum
26.10

Godina
2009

Stranica
42

Mentor
Radolić, Vanja

Ključne riječi
konstruktivizam ; pretkoncepcije ; interaktivne nastavne metode ; poduka vršnjaka
(constructivism ; misconceptions ; interactive teaching methods ; peer instruction)

Sažetak
U uvodnom dijelu diplomskog rada naglašeni su problemi kod tradicionalnog načina poučavanja fizike te su dani temelji modernog pristupa nastavi fizike zasnovani na edukacijskom konstruktivizmu, učeničkim pretkoncepcijama i njihovoj konceptualnoj promjeni. Interaktivna nastavna metoda „Poduka vršnjaka“ je opisana na primjeru obrade Newtonovih zakona. Dani su i primjeri njene primjene obradom tri nastavne jedinice: slobodni pad, rad i uzgon. U svakoj od njih su izdvojeni osnovni koncepti čije se razumijevanje provjerava konceptualnim pitanjima i zadacima, a koji su suprotstavljeni najčešćim učeničkim pretkoncepcijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
MZOS-286-0000000-3212 - Radioaktivnost u okolišu, detekcija i primjena (Planinić, Josip, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za fiziku

Profili:

Avatar Url Vanja Radolić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Merčep, Nives
Primjena interaktivne nastavne metode "Poduka vršnjaka" (Peer Instruction) u mehanici, 2009., diplomski rad, Odjel za fiziku, Osijek
Merčep, N. (2009) 'Primjena interaktivne nastavne metode "Poduka vršnjaka" (Peer Instruction) u mehanici', diplomski rad, Odjel za fiziku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mer\v{c}ep, Nives}, year = {2009}, pages = {42}, keywords = {konstruktivizam, pretkoncepcije, interaktivne nastavne metode, poduka vr\v{s}njaka}, title = {Primjena interaktivne nastavne metode "Poduka vr\v{s}njaka" (Peer Instruction) u mehanici}, keyword = {konstruktivizam, pretkoncepcije, interaktivne nastavne metode, poduka vr\v{s}njaka}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mer\v{c}ep, Nives}, year = {2009}, pages = {42}, keywords = {constructivism, misconceptions, interactive teaching methods, peer instruction}, title = {An implementation of interactive teaching method "Peer instruction" in mechanics}, keyword = {constructivism, misconceptions, interactive teaching methods, peer instruction}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font