Pregled bibliografske jedinice broj: 447745
Izgradnja marke Croata kravata i njezina uloga u stvaranju identiteta Hrvatske
Izgradnja marke Croata kravata i njezina uloga u stvaranju identiteta Hrvatske, 2009., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 447745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izgradnja marke Croata kravata i njezina uloga u stvaranju identiteta Hrvatske
(Croata tie's brand development and it's effect on Croatian identity formation)
Autori
Banko, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
23.12
Godina
2009
Stranica
67
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
Izgradnja marke; Croata kravata; identitet Hrvatske
(Brand development; Croata tie; Croatian identity)
Sažetak
Svrha istraživanja ovog rada je definirati temeljne značajke - elemente marke koji Croata kravatu čine jednom od najjačih hrvatskih marki, ispitati na koji način organizacija Academia Cravatica gradi robnu marku Croata kravata te analizirati kako takva marka može doprinijeti stvaranju identiteta Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka