Pregled bibliografske jedinice broj: 447290
Značaj komunikacije u obitelji za pojavu poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi
Značaj komunikacije u obitelji za pojavu poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi // Kriminologija & socijalna integracija, 1994 (1994), 2; 1-9 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 447290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj komunikacije u obitelji za pojavu poremećaja u ponašanju djece osnovnoškolske dobi
(The signigicance of communication within the family for the development of behavior disturbances in primary school children)
Autori
Bašić, Josipa ; Žižak, Antonija
Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 1994
(1994), 2;
1-9
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
komunikacija u obitelji; ponašanje djece; regresijska analiza
(communication in the family; behavior of the children; regression analysis)
Sažetak
Cilj ovog rada je utvrđivanje prediktivnih vrijednosti komunikacije u obitelji na ponašanje djece starije osnovnoškolske dobi. Rezultati se temelje na samopercepciji i samoiskazu učenika sedmih i osmih razreda osnovnih škola grada Zagreba (N – 484) o njihovom ponašanju (PON) i kvaliteti komunikacije u obitelji (KUO). Pomoću regresijske analize temeljene na sedam latentnih dimenzija prostora ponašanja i manifestnih varijabli (150) prostora komunikacije u obitelji, utvrđena je visoka povezanost promatranih prostora, odnosno svaki faktor ponašanja moguće je objasniti specifičnim modalitetima komunikacije u obitelji. Rezultati upućuju na vrijednost učenja komunikacije i drugih socijalnih vještina kao prevencije specifičnih oblika ponašanja djece, odnosno podizanja kvalitete obiteljskog života.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Cjeloviti tekst postoji i na engleskom jeziku
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb