Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 447159

Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole


Nemeth-Jajić, Jadranka
Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole // Konferencijski zbornik. Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 400-414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 447159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole
(Student achievement in initial reading and writing at the end of the first grade of primary school)

Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Konferencijski zbornik. Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante - Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 400-414

ISBN
978-953-7210-18-2

Skup
Rano učenje hrvatskoga jezika 2

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju; početnice
(student achievement in initial reading and writing; initial readers)

Sažetak
Predstavljeni su rezultati istraživanja učeničkih postignuća u početnome čitanju i pisanju s obzirom na tri različite korištene početnice. Osobita pozornost posvećena je brzini i tečnosti čitanja te razumijevanju pročitanoga, brzini, točnosti i urednosti pisanja. Istraživanjem se željelo utvrditi postoji li povezanost između stupnja ovladanosti učenika čitanjem i pisanjem i početnica po kojima su svladavali te vještine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Jadranka Nemeth Jajić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nemeth-Jajić, Jadranka
Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole // Konferencijski zbornik. Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 400-414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Nemeth-Jajić, J. (2008) Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole. U: Pavličević-Franić, D. & Bežen, A. (ur.)Konferencijski zbornik. Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2.
@article{article, author = {Nemeth-Jaji\'{c}, Jadranka}, year = {2008}, pages = {400-414}, keywords = {u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a u po\v{c}etnome \v{c}itanju i pisanju, po\v{c}etnice}, isbn = {978-953-7210-18-2}, title = {U\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a u po\v{c}etnome \v{c}itanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {u\v{c}eni\v{c}ka postignu\'{c}a u po\v{c}etnome \v{c}itanju i pisanju, po\v{c}etnice}, publisher = {Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI) ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nemeth-Jaji\'{c}, Jadranka}, year = {2008}, pages = {400-414}, keywords = {student achievement in initial reading and writing, initial readers}, isbn = {978-953-7210-18-2}, title = {Student achievement in initial reading and writing at the end of the first grade of primary school}, keyword = {student achievement in initial reading and writing, initial readers}, publisher = {Europski centar za napredna i sustavna istra\v{z}ivanja (ECNSI) ; U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font