Pregled bibliografske jedinice broj: 447159
Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole
Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole // Konferencijski zbornik. Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 400-414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 447159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju na kraju prvoga razreda osnovne škole
(Student achievement in initial reading and writing at the end of the first grade of primary school)
Autori
Nemeth-Jajić, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Konferencijski zbornik. Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2
/ Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante - Zagreb : Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 400-414
ISBN
978-953-7210-18-2
Skup
Rano učenje hrvatskoga jezika 2
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.11.2008. - 14.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenička postignuća u početnome čitanju i pisanju; početnice
(student achievement in initial reading and writing; initial readers)
Sažetak
Predstavljeni su rezultati istraživanja učeničkih postignuća u početnome čitanju i pisanju s obzirom na tri različite korištene početnice. Osobita pozornost posvećena je brzini i tečnosti čitanja te razumijevanju pročitanoga, brzini, točnosti i urednosti pisanja. Istraživanjem se željelo utvrditi postoji li povezanost između stupnja ovladanosti učenika čitanjem i pisanjem i početnica po kojima su svladavali te vještine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu
Profili:
Jadranka Nemeth Jajić
(autor)