Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 446940

Geomarketing Požeško-slavonske županije


Lisjak, Josip
Geomarketing Požeško-slavonske županije, 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 446940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Geomarketing Požeško-slavonske županije
(Geomarketing in Požega – slavonija district)

Autori
Lisjak, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Geodetski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.02

Godina
2010

Stranica
59

Mentor
Cetl, Vlado

Neposredni voditelj
Cetl, Vlado

Ključne riječi
geomarketing; GIS; prostorno planiranje; održivi razvoj
(geomarketing; GIS; spatial planning; sustainable development)

Sažetak
Ovaj diplomski rad je primjer primjene geomarketinga na području Požeško – slavonske županije. Pomoću GIS-a zorno prikazuje prostorne odnose, te time daje izbor rješenja i pomaže u donošenju važnih odluka. Primjena geomarketinga može biti vrlo široka. Koriste ga lokalne samouprave, poslovni subjekti, akademska zajednica i građani.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geodezija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0007015

Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Lisjak (autor)

Avatar Url Vlado Cetl (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Lisjak, Josip
Geomarketing Požeško-slavonske županije, 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb
Lisjak, J. (2010) 'Geomarketing Požeško-slavonske županije', diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lisjak, Josip}, year = {2010}, pages = {59}, keywords = {geomarketing, GIS, prostorno planiranje, odr\v{z}ivi razvoj}, title = {Geomarketing Po\v{z}e\v{s}ko-slavonske \v{z}upanije}, keyword = {geomarketing, GIS, prostorno planiranje, odr\v{z}ivi razvoj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lisjak, Josip}, year = {2010}, pages = {59}, keywords = {geomarketing, GIS, spatial planning, sustainable development}, title = {Geomarketing in Po\v{z}ega – slavonija district}, keyword = {geomarketing, GIS, spatial planning, sustainable development}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font