Pregled bibliografske jedinice broj: 446940
Geomarketing Požeško-slavonske županije
Geomarketing Požeško-slavonske županije, 2010., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 446940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Geomarketing Požeško-slavonske županije
(Geomarketing in Požega – slavonija district)
Autori
Lisjak, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Geodetski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.02
Godina
2010
Stranica
59
Mentor
Cetl, Vlado
Neposredni voditelj
Cetl, Vlado
Ključne riječi
geomarketing; GIS; prostorno planiranje; održivi razvoj
(geomarketing; GIS; spatial planning; sustainable development)
Sažetak
Ovaj diplomski rad je primjer primjene geomarketinga na području Požeško – slavonske županije. Pomoću GIS-a zorno prikazuje prostorne odnose, te time daje izbor rješenja i pomaže u donošenju važnih odluka. Primjena geomarketinga može biti vrlo široka. Koriste ga lokalne samouprave, poslovni subjekti, akademska zajednica i građani.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geodezija