Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 444498

Percepcija djece i mladih rizičnog ponašanja o značaju vršnjaka- kvalitativni pristup


Jeđud, Ivana
Percepcija djece i mladih rizičnog ponašanja o značaju vršnjaka- kvalitativni pristup // Kriminologija & socijalna integracija, 14 (2007), 2; 51-65 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 444498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija djece i mladih rizičnog ponašanja o značaju vršnjaka- kvalitativni pristup
(Meaning of peers in perception of childern and youth with risk behaviour- qualitative approach)

Autori
Jeđud, Ivana

Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 14 (2007), 2; 51-65

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
djeca i mladi; vršnjaci; društvo; prijatelji; kvalitativni pristup
(children and youth; peers; friends; qualitative approach)

Sažetak
Rad je dio cjelovitog znanstveno-istraživačkog projekta "Socijalnopedagoška dijagnoza – participacija korisnika u procesu procjene potreba i planiranja intervencija" u kojem je sudjelovalo 40-ero djece i mladih. Korištena je kvalitativna metodologija i kvalitativna analiza teksta. Osnovni cilj rada je steći uvid u percepciju važnosti vršnjaka djece i mladih s poremećajima u ponašanju i/ili u riziku za razvoj poremećaja, unutar socijalnopedagoškog područja Vršnjaci i slobodno vrijeme. Zanimanje je usmjereno na to kako djeca i mladi doživljavaju svoje vršnjake, na koji način govore o prijateljima i prijateljstvu, kako prezentiraju načine i sadržaje druženja s vršnjacima te kako vide sebe u društvu vršnjaka. U radu su analizirane ukupno 472 izjave djece i mladih o vršnjacima i načinu provođenja slobodnog vremena. Na temelju analize izlučena su dva područja s pripadajućim kategorijama: Prijatelji (Prijateljstvo, Najbolji prijatelj, Očekivanja od prijatelja, Negativna iskustva s prijateljima, Doživljaj veze i partnerstva) i Društvo (Kriterij izbora društva, Doživljaj društva, Položaj u društvu, Doživljaj sebe u društvu, Odnos roditelja prema društvu i slobodnom vremenu). Djeca i mladi, sudionici ovog istraživanja procjenjuju druženje s vršnjacima kao izuzetno važno. Najčešće spominjani elementi u opisu društva i prijatelja su: pomoć i podrška, povjeravanje i povjerenje te uzajamno dijeljenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013100

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Borić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jeđud, Ivana
Percepcija djece i mladih rizičnog ponašanja o značaju vršnjaka- kvalitativni pristup // Kriminologija & socijalna integracija, 14 (2007), 2; 51-65 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Jeđud, I. (2007) Percepcija djece i mladih rizičnog ponašanja o značaju vršnjaka- kvalitativni pristup. Kriminologija & socijalna integracija, 14 (2), 51-65.
@article{article, author = {Je\djud, Ivana}, year = {2007}, pages = {51-65}, keywords = {djeca i mladi, vr\v{s}njaci, dru\v{s}tvo, prijatelji, kvalitativni pristup}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1330-2604}, title = {Percepcija djece i mladih rizi\v{c}nog pona\v{s}anja o zna\v{c}aju vr\v{s}njaka- kvalitativni pristup}, keyword = {djeca i mladi, vr\v{s}njaci, dru\v{s}tvo, prijatelji, kvalitativni pristup} }
@article{article, author = {Je\djud, Ivana}, year = {2007}, pages = {51-65}, keywords = {children and youth, peers, friends, qualitative approach}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {14}, number = {2}, issn = {1330-2604}, title = {Meaning of peers in perception of childern and youth with risk behaviour- qualitative approach}, keyword = {children and youth, peers, friends, qualitative approach} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • PsychINFO
  • Sociological Abstracts
  • INIST-CNRS





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font