Pregled bibliografske jedinice broj: 443260
Trgovačke marke: Po principu uloženo - dobiveno
Trgovačke marke: Po principu uloženo - dobiveno // Ja trgovac, 2 (2011), 14; 26-28 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 443260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovačke marke: Po principu uloženo - dobiveno
(Private labels: value for money principle)
Autori
Petljak, K. ; Štulec, I.
Izvornik
Ja trgovac (1847-9987) 2
(2011), 14;
26-28
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
trgovačke marke; Hrvatska
(private labels; Croatia)
Sažetak
U članku se definiraju trgovačke marke i donosi se kratki osvrt na povijest trgovačkih maraka. Potom se opisuje tržište trgovačkih maraka u svijetu i u Hrvatskoj, a poseban naglasak stavljen je na trgovačke marke i kupovinu trgovačkih maraka u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb