Pregled bibliografske jedinice broj: 442762
Likovno izražavanje i psihološke karakteristike predškolskog djeteta
Likovno izražavanje i psihološke karakteristike predškolskog djeteta // Zbornik radova 7. Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije “Prema kvalitetnoj školi” / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Hrvatski pedagoško-književni zbor – ogranak Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu., 2010. str. 69-78 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 442762 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Likovno izražavanje i psihološke karakteristike predškolskog djeteta
(Artistic expression and the psychological characteristics of preschool children)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 7. Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije “Prema kvalitetnoj školi”
/ Ivon, Hicela - Split : Hrvatski pedagoško-književni zbor – ogranak Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu., 2010, 69-78
ISBN
978-953-96977-7-6
Skup
7. Dani osnovne škole Splitsko-dalmatinske županije “Prema kvalitetnoj školi”,
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.01.2010. - 29.01.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
likovnost; crtež; darovitost; razvoj
(artistry; drawing; ability; development)
Sažetak
Najprihvatljivija definicija dječjeg crteža je ona koja kaže da je to oblik stvaralačke aktivnosti kroz koju se dijete igra, govori, prikazuje i razvija. Dan je pregled razvojnih faza u likovnosti predškolskog djeteta, djetetova usvajanja likovnosti kroz odgojno-obrazovni proces u dječjem vrtiću, te načina kako djetetov likovni izražaj može reflektirati djetetov psihofizički razvoj, u prvom redu vizuo-motorni razvoj, razvoj spoznaje te ličnost. Opisani su indikatori djetetove likovne darovitosti i kreativnosti, kao i neki rezultati istraživanja koje smo proveli na tu temu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija