Pregled bibliografske jedinice broj: 442409
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju.
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju. // Pedagogija Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Svezak 2 / V. Previšić, N. N. Šoljan i N. Hrvatić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 234-242
CROSBI ID: 442409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju.
(Through interactive pedagogy to the continuity in education)
Autori
Ivon, Hicela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Pedagogija Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Svezak 2
Urednik/ci
V. Previšić, N. N. Šoljan i N. Hrvatić
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
234-242
ISBN
978-9535-99167-1-6
Ključne riječi
kontinuitet, diskontinuitet, odgojno-obrazovni sustav, interaktivna pedagogija, process učenja, interakcija, dijete/učenik, učitelj/nastavnik
(continuity, discontinuity, educational system, interactive pedagogy, learning process, child/pupil, teacher)
Sažetak
Na prekide kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu utječe različita struktura odgojno-obrazovnog procesa (pristupi, metode, oblici, ..). Iako se u svakoj od sastavnica odgojno-obrazovnog sustava (dječji vrtić, osnovna i srednja škola) ističe aktivno učenje djeteta/učenika, to je često u suprotnosti s onim što se događa u praksi. Interaktivna pedagogija (nastala u okviru CRESAS centra 1969. godine i danas nastavljena u okviru IEDPE-a, sa sjedištem u Parizu), nudi pristup prema kojem se mogu organizirati pedagoške situacije u kojima svako dijete/učenik, uključujući i one najmanje sposobne, može razvijati svoje mogućnosti i imati želju na napredovanjem
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija