Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 442409

Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju.


Ivon, Hicela
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju. // Pedagogija Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Svezak 2 / V. Previšić, N. N. Šoljan i N. Hrvatić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 234-242


CROSBI ID: 442409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju.
(Through interactive pedagogy to the continuity in education)

Autori
Ivon, Hicela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Pedagogija Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Svezak 2

Urednik/ci
V. Previšić, N. N. Šoljan i N. Hrvatić

Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
234-242

ISBN
978-9535-99167-1-6

Ključne riječi
kontinuitet, diskontinuitet, odgojno-obrazovni sustav, interaktivna pedagogija, process učenja, interakcija, dijete/učenik, učitelj/nastavnik
(continuity, discontinuity, educational system, interactive pedagogy, learning process, child/pupil, teacher)

Sažetak
Na prekide kontinuiteta u odgojno-obrazovnom sustavu utječe različita struktura odgojno-obrazovnog procesa (pristupi, metode, oblici, ..). Iako se u svakoj od sastavnica odgojno-obrazovnog sustava (dječji vrtić, osnovna i srednja škola) ističe aktivno učenje djeteta/učenika, to je često u suprotnosti s onim što se događa u praksi. Interaktivna pedagogija (nastala u okviru CRESAS centra 1969. godine i danas nastavljena u okviru IEDPE-a, sa sjedištem u Parizu), nudi pristup prema kojem se mogu organizirati pedagoške situacije u kojima svako dijete/učenik, uključujući i one najmanje sposobne, može razvijati svoje mogućnosti i imati želju na napredovanjem

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Hicela Ivon (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivon, Hicela
Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju. // Pedagogija Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Svezak 2 / V. Previšić, N. N. Šoljan i N. Hrvatić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2007. str. 234-242
Ivon, H. (2007) Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju.. U: V. Previšić, N. (ur.) Pedagogija Prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja, Svezak 2. Zagreb, Hrvatsko pedagogijsko društvo, str. 234-242.
@inbook{inbook, author = {Ivon, Hicela}, editor = {V. Previ\v{s}i\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {234-242}, keywords = {kontinuitet, diskontinuitet, odgojno-obrazovni sustav, interaktivna pedagogija, process u\v{c}enja, interakcija, dijete/u\v{c}enik, u\v{c}itelj/nastavnik}, isbn = {978-9535-99167-1-6}, title = {Interaktivnom pedagogijom do kontinuiteta u odgoju i obrazovanju.}, keyword = {kontinuitet, diskontinuitet, odgojno-obrazovni sustav, interaktivna pedagogija, process u\v{c}enja, interakcija, dijete/u\v{c}enik, u\v{c}itelj/nastavnik}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ivon, Hicela}, editor = {V. Previ\v{s}i\'{c}, N.}, year = {2007}, pages = {234-242}, keywords = {continuity, discontinuity, educational system, interactive pedagogy, learning process, child/pupil, teacher}, isbn = {978-9535-99167-1-6}, title = {Through interactive pedagogy to the continuity in education}, keyword = {continuity, discontinuity, educational system, interactive pedagogy, learning process, child/pupil, teacher}, publisher = {Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font