Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 442085

Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta


Maleš, Dubravka
Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 209-216 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 442085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta
(Redefinition of the Pupil's Role in the Light of the Convention on the Rights of the Child)

Autori
Maleš, Dubravka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 209-216

Skup
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 08.05.2003. - 10.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Konvencija o pravima djeteta; prava sudjelovanja; demokratska škola
(Convention on the Rights of the Child; participation rights; democratic school)

Sažetak
Polazeći od djetetovog prava na izražavanje mišljenja i sudjelovanje kao člana skupine, u radu se preispituje učenikov sadašnji položaj u školi i problematizira se pitanje u kojemu smjeru treba mijenjati školu. Da bi učenik mogao uživati prava sudjelovanja, potrebno je mijenjati odnos moći između učenika i učitelja, a to onda ima posljedice na metode rada i cjelokupno školsko okruženje. Koliko će djeca i mladi uživati svoja prava na sudjelovanje, manje je pitanje zakona, a više odraslih koji organiziraju i sudjeluju u procesu odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dubravka Maleš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Maleš, Dubravka
Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 209-216 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Maleš, D. (2003) Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta. U: Vrgoč, H. (ur.)Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva.
@article{article, author = {Male\v{s}, Dubravka}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2003}, pages = {209-216}, keywords = {Konvencija o pravima djeteta, prava sudjelovanja, demokratska \v{s}kola}, title = {Redefiniranje u\v{c}enikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta}, keyword = {Konvencija o pravima djeteta, prava sudjelovanja, demokratska \v{s}kola}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Male\v{s}, Dubravka}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2003}, pages = {209-216}, keywords = {Convention on the Rights of the Child, participation rights, democratic school}, title = {Redefinition of the Pupil's Role in the Light of the Convention on the Rights of the Child}, keyword = {Convention on the Rights of the Child, participation rights, democratic school}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font