Pregled bibliografske jedinice broj: 442085
Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta
Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 209-216 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 442085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redefiniranje učenikove uloge u svjetlu Konvencije o pravima djeteta
(Redefinition of the Pupil's Role in the Light of the Convention on the Rights of the Child)
Autori
Maleš, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 209-216
Skup
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 08.05.2003. - 10.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Konvencija o pravima djeteta; prava sudjelovanja; demokratska škola
(Convention on the Rights of the Child; participation rights; democratic school)
Sažetak
Polazeći od djetetovog prava na izražavanje mišljenja i sudjelovanje kao člana skupine, u radu se preispituje učenikov sadašnji položaj u školi i problematizira se pitanje u kojemu smjeru treba mijenjati školu. Da bi učenik mogao uživati prava sudjelovanja, potrebno je mijenjati odnos moći između učenika i učitelja, a to onda ima posljedice na metode rada i cjelokupno školsko okruženje. Koliko će djeca i mladi uživati svoja prava na sudjelovanje, manje je pitanje zakona, a više odraslih koji organiziraju i sudjeluju u procesu odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija