Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 440905

Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji


Golubić, Zlatko; Jurič, Boris
Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji // Menadžment integralne sigurnosti / Kacian, Nenad ; Cingula, Marijan ; Palačić, Darko ; Kacijan, Davorin ; Taradi, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2008. str. 249-263 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 440905 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji
(The importance of the safety factors in defining of the objective marketing in automobile industry)

Autori
Golubić, Zlatko ; Jurič, Boris

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Menadžment integralne sigurnosti / Kacian, Nenad ; Cingula, Marijan ; Palačić, Darko ; Kacijan, Davorin ; Taradi, Josip - Zagreb : Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2008, 249-263

ISBN
978-953-55241-0-1

Skup
III. Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment i sigurnost" M&S 2008

Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 04.06.2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Autoindustrija; marketing; segmentacija; sigurnost
(Autoindustry; marketing; segmentation; safety)

Sažetak
Ubrzani tehnološki razvoj i utrka konkurenata u pridobivanju svakog kupca dovodi automobilsku industriju u poziciju određivanja što preciznijeg integriranog marketinga, kako bi se otkrile i zadovoljile potrebe kupaca. Zato kompanije posežu za modernim marketinškim pristupom: podjelom tržišta, izborom cilja i pozicioniranja. Sigurnost putnika važan je čimbenik u marketinškim naporima automobilskih kompanija u pozicioniranju svojih proizvoda krajnjim kupcima. Volvo je među prvima u svojim marketinškim aktivnostima počeo naglašavati segment sigurnosti putnika. Prijašnja pozicioniranja autoindustrije u marketinškim aktivnostima uglavnom su se zasnivala na brzini, udobnosti, potrošnji goriva, itd. Koncept sigurnosti i brige za putnike prihvatile su ubrzo i druge automobilske kompanije, ali je Volvo u svijesti kupaca i dalje zadržao percepciju proizvođača sigurnih automobila. Bitan utjecaj na segment sigurnosti imali su sami potrošači koji su prilikom kupnje zahtijevali više standarde u pogledu sigurnosti. U radu je dan prikaz važnosti današnjeg koncepta ciljnog marketinga u odabiru faktora sigurnosti kao najčešćeg i najvjerodostojnijeg elementa u uspješnosti pozicioniranja većine robnih marki automobila.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Boris Jurič (autor)

Avatar Url Zlatko Golubić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Golubić, Zlatko; Jurič, Boris
Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji // Menadžment integralne sigurnosti / Kacian, Nenad ; Cingula, Marijan ; Palačić, Darko ; Kacijan, Davorin ; Taradi, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2008. str. 249-263 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Golubić, Z. & Jurič, B. (2008) Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji. U: Kacian, N., Cingula, M., Palačić, D., Kacijan, D. & Taradi, J. (ur.)Menadžment integralne sigurnosti.
@article{article, author = {Golubi\'{c}, Zlatko and Juri\v{c}, Boris}, year = {2008}, pages = {249-263}, keywords = {Autoindustrija, marketing, segmentacija, sigurnost}, isbn = {978-953-55241-0-1}, title = {Va\v{z}nost faktora sigurnosti pri odre\djivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji}, keyword = {Autoindustrija, marketing, segmentacija, sigurnost}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo in\v{z}enjera sigurnosti}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }
@article{article, author = {Golubi\'{c}, Zlatko and Juri\v{c}, Boris}, year = {2008}, pages = {249-263}, keywords = {Autoindustry, marketing, segmentation, safety}, isbn = {978-953-55241-0-1}, title = {The importance of the safety factors in defining of the objective marketing in automobile industry}, keyword = {Autoindustry, marketing, segmentation, safety}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo in\v{z}enjera sigurnosti}, publisherplace = {\v{C}akovec, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font