Pregled bibliografske jedinice broj: 440905
Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji
Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji // Menadžment integralne sigurnosti / Kacian, Nenad ; Cingula, Marijan ; Palačić, Darko ; Kacijan, Davorin ; Taradi, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2008. str. 249-263 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 440905 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji
(The importance of the safety factors in defining of the objective marketing in automobile industry)
Autori
Golubić, Zlatko ; Jurič, Boris
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Menadžment integralne sigurnosti
/ Kacian, Nenad ; Cingula, Marijan ; Palačić, Darko ; Kacijan, Davorin ; Taradi, Josip - Zagreb : Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2008, 249-263
ISBN
978-953-55241-0-1
Skup
III. Znanstveno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Menadžment i sigurnost" M&S 2008
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 04.06.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Autoindustrija; marketing; segmentacija; sigurnost
(Autoindustry; marketing; segmentation; safety)
Sažetak
Ubrzani tehnološki razvoj i utrka konkurenata u pridobivanju svakog kupca dovodi automobilsku industriju u poziciju određivanja što preciznijeg integriranog marketinga, kako bi se otkrile i zadovoljile potrebe kupaca. Zato kompanije posežu za modernim marketinškim pristupom: podjelom tržišta, izborom cilja i pozicioniranja. Sigurnost putnika važan je čimbenik u marketinškim naporima automobilskih kompanija u pozicioniranju svojih proizvoda krajnjim kupcima. Volvo je među prvima u svojim marketinškim aktivnostima počeo naglašavati segment sigurnosti putnika. Prijašnja pozicioniranja autoindustrije u marketinškim aktivnostima uglavnom su se zasnivala na brzini, udobnosti, potrošnji goriva, itd. Koncept sigurnosti i brige za putnike prihvatile su ubrzo i druge automobilske kompanije, ali je Volvo u svijesti kupaca i dalje zadržao percepciju proizvođača sigurnih automobila. Bitan utjecaj na segment sigurnosti imali su sami potrošači koji su prilikom kupnje zahtijevali više standarde u pogledu sigurnosti. U radu je dan prikaz važnosti današnjeg koncepta ciljnog marketinga u odabiru faktora sigurnosti kao najčešćeg i najvjerodostojnijeg elementa u uspješnosti pozicioniranja većine robnih marki automobila.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija