Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 440034

Marketing u leasing industriji


Markovac, Mihaela
Marketing u leasing industriji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 440034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u leasing industriji
(Marketing in leasing industry)

Autori
Markovac, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
14.12

Godina
2009

Stranica
146

Mentor
Segetlija, Zdenko

Ključne riječi
leasing društvo; razvoj leasinga; marketinška strategija; Republika Hrvatska
(leasing company; development of leasing; marketing strategy; Republic of Croatia)

Sažetak
Leasing industrija postaje sve značajnija grana u financijskom sektoru. Okružje i poslovanje leasing društava svakodnevno se mijenjaju, kao i korisnici usluga koji postaju sve sofisticiraniji u svojim zahtjevima. Ukoliko želi opstati, leasing društvo mora se konstanto prilagođavati tim promjenama, a sve to dovodi do nužnosti primjena marketinških znanja i vještina i u leasing industriji. Ovim se radom nastoji sagledati postojeće stanje i ocijeniti razvojne mogućnosti leasing industrije u Hrvatskoj s osvrtom na postojeće stanje i perspektive leasinga opreme, strojeva i postrojenja. Želi se ukazati na mogućnosti i važnost korištenja leasinga kao izvora financiranja hrvatskih poduzetnika te prikazati potrebu razvoja marketinških strategija i planiranje marketinških programa u ovoj industriji. U radu su definirani problemi u leasing industriji, navedene su metode i opisan tijek istraživanja uz kratak osvrt na rezultate dosadašnjih istraživanja navedenih problema. Također su pojašnjeni glavni pojmovi u leasing industriji: leasing poslovi, Hanfa, leasing društva i problemi razvoja leasinga u Hrvatskoj. Navode se i razlozi za potrebu primjene marketinga u leasing industriji te se analiziraju marketinške mogućnosti, obrađuje proces istraživanja i odabira ciljnoga tržišta. Prezentirane su i moguće marketinške strategije koje su primjenjive u leasing industriji te definirani elemenati marketinškoga spleta. Marketing je važan u procesu upravljanja razvojem leasing društva ; mora se neprestano nadograđivati s ciljem ostvarivanja profita za leasing društvo i ostvarenja zadovoljstva potrošača ovih usluga, odnosno putem njih izvedene potražnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Markovac, Mihaela
Marketing u leasing industriji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Markovac, M. (2009) 'Marketing u leasing industriji', magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovac, Mihaela}, year = {2009}, pages = {146}, keywords = {leasing dru\v{s}tvo, razvoj leasinga, marketin\v{s}ka strategija, Republika Hrvatska}, title = {Marketing u leasing industriji}, keyword = {leasing dru\v{s}tvo, razvoj leasinga, marketin\v{s}ka strategija, Republika Hrvatska}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovac, Mihaela}, year = {2009}, pages = {146}, keywords = {leasing company, development of leasing, marketing strategy, Republic of Croatia}, title = {Marketing in leasing industry}, keyword = {leasing company, development of leasing, marketing strategy, Republic of Croatia}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font