Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 439810

Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje


Vidulin-Orbanić, Sabina
Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje, 2000., magistarski rad, Muzička akademija i Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 439810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje
(Open model of teaching musical culture: music and musical literacy)

Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Muzička akademija i Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.11

Godina
2000

Stranica
125

Mentor
Rojko, Pavel

Ključne riječi
glazbena nastava; glazbena kultura u IV. razredu; otvoreni model glazbene nastave; sviranje; glazbeno opismenjivanje; slušanje glazbe
(music lessons; musical culture in the fourth class; open model of music teaching; playing; music literacy; listening to music)

Sažetak
Potrebna je revalorizacija škole. Moderan način obrazovanja podrazumijeva aktivnost učenika, učitelje koji animiraju razred, pomažu i usmjeravaju njihov rad, korisnu nastavnu građu i suvremenu tehniku. U sklopu magistarske radnje prikazuje se nova koncepcija rada u nastavi glazbe - otvoreni model glazbene kulture. Odabrana su područja slušanja glazbe, kao dominantna varijabla i glazbenog opismenjivanja pomoću glazbala, kao druga varijabla. Rezultati su pokazali da nakon jednogodišnjeg rada po tom modelu učenici znaju svirati po notama jednostavnije skladbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Pavel Rojko (mentor)

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin-Orbanić, Sabina
Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje, 2000., magistarski rad, Muzička akademija i Filozofski fakultet, Zagreb
Vidulin-Orbanić, S. (2000) 'Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje', magistarski rad, Muzička akademija i Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, year = {2000}, pages = {125}, keywords = {glazbena nastava, glazbena kultura u IV. razredu, otvoreni model glazbene nastave, sviranje, glazbeno opismenjivanje, slu\v{s}anje glazbe}, title = {Otvoreni model nastave glazbene kulture: slu\v{s}anje glazbe i glazbeno opismenjivanje}, keyword = {glazbena nastava, glazbena kultura u IV. razredu, otvoreni model glazbene nastave, sviranje, glazbeno opismenjivanje, slu\v{s}anje glazbe}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vidulin-Orbani\'{c}, Sabina}, year = {2000}, pages = {125}, keywords = {music lessons, musical culture in the fourth class, open model of music teaching, playing, music literacy, listening to music}, title = {Open model of teaching musical culture: music and musical literacy}, keyword = {music lessons, musical culture in the fourth class, open model of music teaching, playing, music literacy, listening to music}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font