Pregled bibliografske jedinice broj: 439810
Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje
Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje, 2000., magistarski rad, Muzička akademija i Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 439810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Otvoreni model nastave glazbene kulture: slušanje glazbe i glazbeno opismenjivanje
(Open model of teaching musical culture: music and musical literacy)
Autori
Vidulin-Orbanić, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Muzička akademija i Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.11
Godina
2000
Stranica
125
Mentor
Rojko, Pavel
Ključne riječi
glazbena nastava; glazbena kultura u IV. razredu; otvoreni model glazbene nastave; sviranje; glazbeno opismenjivanje; slušanje glazbe
(music lessons; musical culture in the fourth class; open model of music teaching; playing; music literacy; listening to music)
Sažetak
Potrebna je revalorizacija škole. Moderan način obrazovanja podrazumijeva aktivnost učenika, učitelje koji animiraju razred, pomažu i usmjeravaju njihov rad, korisnu nastavnu građu i suvremenu tehniku. U sklopu magistarske radnje prikazuje se nova koncepcija rada u nastavi glazbe - otvoreni model glazbene kulture. Odabrana su područja slušanja glazbe, kao dominantna varijabla i glazbenog opismenjivanja pomoću glazbala, kao druga varijabla. Rezultati su pokazali da nakon jednogodišnjeg rada po tom modelu učenici znaju svirati po notama jednostavnije skladbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli