Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 437624

Koliko kompetentan odgajatelj može biti?


Sindik, Joško
Koliko kompetentan odgajatelj može biti? // Zbornik radova 15. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva – kultura vrtića" / Hicela, Ivon (ur.).
Split: Dječji vrtić «Radost», Dječji vrtić «Marjan», 2009. str. 119-126 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 437624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koliko kompetentan odgajatelj može biti?
(How competent the preschool teacher can be?)

Autori
Sindik, Joško

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 15. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva – kultura vrtića" / Hicela, Ivon - Split : Dječji vrtić «Radost», Dječji vrtić «Marjan», 2009, 119-126

Skup
15. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.11.2009. - 28.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kvantitativni; kvalitativni; valjanost; ispravnost; rad
(quantitative; qualitative; validity; accuracy; working)

Sažetak
Pred odgajatelje se povremeno, implicitno ili eksplicitno, postavljaju iznimno visoki zahtjevi. Ma koliko se njihov praktični posao nastojao konkretizirati, uvijek postoje određene «crne rupe», gdje odgajatelj u principu ne zna kako je ispravno postupiti. Nerijetko se spominje kako bi odgajatelji trebali biti stručno, ali i emocionalno kompetentni. Podrazumijeva li profesionalna (stručna) kompetencija i emocionalnu kompetenciju ? Odgovor na pitanje možda nam daje razmatranje s početka članka: u onoj mjeri u kojoj i on i njegovi promatrači mogu znati da li on "ispravno" ili "neispravno" radi. A da bismo mogli odgovoriti na to pitanje, treba se upustiti u nimalo lagan zadatak razrade jasnih i posve konkretnih standarda kvalitete za vrednovanje njegova praktičnog rada, te u za to nužnu kombinaciju kvalitativnog i kvantitativnog istraživačkog pristupa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško
Koliko kompetentan odgajatelj može biti? // Zbornik radova 15. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva – kultura vrtića" / Hicela, Ivon (ur.).
Split: Dječji vrtić «Radost», Dječji vrtić «Marjan», 2009. str. 119-126 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Sindik, J. (2009) Koliko kompetentan odgajatelj može biti?. U: Hicela, I. (ur.)Zbornik radova 15. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva – kultura vrtića".
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, editor = {Hicela, I.}, year = {2009}, pages = {119-126}, keywords = {kvantitativni, kvalitativni, valjanost, ispravnost, rad}, title = {Koliko kompetentan odgajatelj mo\v{z}e biti?}, keyword = {kvantitativni, kvalitativni, valjanost, ispravnost, rad}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} «Radost», Dje\v{c}ji vrti\'{c} «Marjan»}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, editor = {Hicela, I.}, year = {2009}, pages = {119-126}, keywords = {quantitative, qualitative, validity, accuracy, working}, title = {How competent the preschool teacher can be?}, keyword = {quantitative, qualitative, validity, accuracy, working}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} «Radost», Dje\v{c}ji vrti\'{c} «Marjan»}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font