Pregled bibliografske jedinice broj: 437624
Koliko kompetentan odgajatelj može biti?
Koliko kompetentan odgajatelj može biti? // Zbornik radova 15. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva – kultura vrtića" / Hicela, Ivon (ur.).
Split: Dječji vrtić «Radost», Dječji vrtić «Marjan», 2009. str. 119-126 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 437624 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koliko kompetentan odgajatelj može biti?
(How competent the preschool teacher can be?)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 15. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva – kultura vrtića"
/ Hicela, Ivon - Split : Dječji vrtić «Radost», Dječji vrtić «Marjan», 2009, 119-126
Skup
15. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.11.2009. - 28.11.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kvantitativni; kvalitativni; valjanost; ispravnost; rad
(quantitative; qualitative; validity; accuracy; working)
Sažetak
Pred odgajatelje se povremeno, implicitno ili eksplicitno, postavljaju iznimno visoki zahtjevi. Ma koliko se njihov praktični posao nastojao konkretizirati, uvijek postoje određene «crne rupe», gdje odgajatelj u principu ne zna kako je ispravno postupiti. Nerijetko se spominje kako bi odgajatelji trebali biti stručno, ali i emocionalno kompetentni. Podrazumijeva li profesionalna (stručna) kompetencija i emocionalnu kompetenciju ? Odgovor na pitanje možda nam daje razmatranje s početka članka: u onoj mjeri u kojoj i on i njegovi promatrači mogu znati da li on "ispravno" ili "neispravno" radi. A da bismo mogli odgovoriti na to pitanje, treba se upustiti u nimalo lagan zadatak razrade jasnih i posve konkretnih standarda kvalitete za vrednovanje njegova praktičnog rada, te u za to nužnu kombinaciju kvalitativnog i kvantitativnog istraživačkog pristupa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija