Pregled bibliografske jedinice broj: 437616
Kvalitetni dječji vrtić – prepreke radne motivacije zaposlenika
Kvalitetni dječji vrtić – prepreke radne motivacije zaposlenika // Zbornik radova – 5. hrvatski susret kvalitetnih škola, međunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole W. Glassera. / Žužić, Slavica ; Tonšić-Krema, Jagoda ; Sternberger, Toni ; Vrabec, Milivoj ; Sloković, Jasna (ur.).
Pazin: MZOŠ, Istarska županija, Grad Pazin, 2009. str. 1-10 (ostalo, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 437616 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitetni dječji vrtić – prepreke radne motivacije zaposlenika
(Quality kindergarten - the barriers in work motivation of employees)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova – 5. hrvatski susret kvalitetnih škola, međunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole W. Glassera.
/ Žužić, Slavica ; Tonšić-Krema, Jagoda ; Sternberger, Toni ; Vrabec, Milivoj ; Sloković, Jasna - Pazin : MZOŠ, Istarska županija, Grad Pazin, 2009, 1-10
Skup
5. hrvatski susret kvalitetnih škola, međunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole W. Glassera
Mjesto i datum
Pazin, Hrvatska, 11.10.2009. - 13.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
motivacija; predškolski; rad
(motivation; pre-school; work)
Sažetak
U radu se razmatraju motivacijski faktori u kreiranju kulture vrtića koja potiče podizanje radne učinkovitosti različitih profila zaposlenika u predškolskim ustanovama, na temelju aktualnih službenih dokumenata. Izgleda da u predškolskim ustanovama ne postoji dovoljno velik pomak u mogućnosti poticanja motivacije zaposlenika za rad, u odnosu na stanje s kraja 1980-ih godina. Zato bi prvenstveno na razini države (dakle zakonski) bilo poželjno dati veću samostalnost konkretnoj predškolskoj ustanovi u kreiranju vlastitih operacionalizacija pokazatelja radnog učinka za konkretno radno mjesto, a s ciljem poboljšanja motiviranosti za rad, te posljedično boljih rezultata rada. A u skladu s tim, važno bi bilo definirati i pravednu i transparentnu politiku raspodjele. Na razini predškolske ustanove, bilo bi poželjno da pokazatelji radnog učinka budu što usklađeniji s potrebama djece i roditelja (korisnika usluga), dok bi nagrade za povećano zalaganje zaposlenika morale biti jasno asocirane s ulaganjem napora (trudom, savjesnim obavljanjem radnih zadaća). U ovom su radu date samo indicije i smjernice za utvrđivanje aktualnog stanja poticajnosti sustava nagrađivanja na radni učinak. Za preciznije planiranje poboljšanja motivacijskih uvjeta rada u predškolskim ustanovama potrebne su puno detaljnije empirijske studije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija