Pregled bibliografske jedinice broj: 436774
Utjecaj stručnog usavršavanja učitelja na uspješnost provođenja školskih reformi
Utjecaj stručnog usavršavanja učitelja na uspješnost provođenja školskih reformi // Međunarodna znanstvena konferencija: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 436774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj stručnog usavršavanja učitelja na uspješnost provođenja školskih reformi
(Effect of Teachers' Further Training on School Reforms Implementation Efficiency)
Autori
Koludrović, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Međunarodna znanstvena konferencija: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16.10.2008. - 18.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kurikularna reforma; stručno usavršavanje učitelja; suvremeno učenje i poučavanje
(curricular reform; teachers' further training; contemporary learning and teaching)
Sažetak
Poticanje trajnog profesionalnog usavršavanja učitelja uočeno je kao prioritet u reformi i razvoju našeg odgoja i obrazovanja koje im može pomoći u smanjenju poteškoća nastalih uvođenjem novih obrazovnih standarda. Ukoliko učitelji ne razumiju bit kurikularnih promjena ili su u nemogućnosti realizirati postavljene ciljeve i zadaće bit će izloženi stresu i nezadovoljstvu što očekivano ima negativan utjecaj na učinkovitost njihovog poučavanja i adekvatno odgovaranje na učeničke potrebe, što u konačnici rezultira lošijom komunikacijom između učenika i učitelja te narušava školsko ozračje. Budući da je reforma školstva u nas na samom početku, značajnim se čini dobiti uvid u neka strana iskustva o utjecaju i uspješnosti nekih oblika stručnih usavršavanja koji su imali bitan utjecaj na razvoj suvremenog učenja i poučavanja u onim školama koje su prepoznate kao kvalitetne u ostvarivanju humano – kreativnog kurikuluma kojem težimo.
Izvorni jezik
Engleski