Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 436714

Udžbenik kao nastavni medij poticanja kreativnosti


Koludrović, Morana
Udžbenik kao nastavni medij poticanja kreativnosti, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 436714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Udžbenik kao nastavni medij poticanja kreativnosti
(Textbook as the educational medium to encourage creativity)

Autori
Koludrović, Morana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.12

Godina
2008

Stranica
234

Mentor
Prof. dr. sc. Sekulić-Majurec, Ana

Ključne riječi
kreativnost; poticanje kreativnog mišljenja; suvremeni udžbenik; nastavni medij; pitanja i zadaci za poticanje kreativnog mišljenja
(creativity; creative thinking encouragement; modern textbook; educational medium; questions and tasks for encouraging creative thinking)

Sažetak
Suvremeni udžbenik je interaktivni nastavni medij čija je zadaća povezivati učenikove interese s postojećim spoznajama, naučiti ga služiti se knjigom kao vrijednim izvorom znanja koji potiče istraživačko učenje, aktivno rješavanje problema, individualnost učenika i kreativnost. Kreativnosti se pristupa kao sposobnosti kojom učenik može stvarati, uočavati i upotrebljavati nova i neobična rješenja koristeći se svim dostupnim informacijama. Kreativnost u nastavi podrazumijeva stvaranje sasvim novih ideja i uradaka, jednako kao i korištenje i redefiniranje već poznatih saznanja. Pri tome se od učenika ne očekuju radovi visoke umjetničke i znanstvene kvalitete, iako to mogu biti, već originalni produkti svojstveni dječjem percipiranju svijeta. Određujući kreativnost kao paradigmu suvremenog društva i nastave, te promatrajući udžbenik kao najzastupljeniji nastavni medij, u ovom su se radu ispitivali načini i mogućnosti poticanja stvaralačkog mišljenja pitanjima i zadacima u udžbenicima književnosti, matematike i prirode i društva u nižim razredima osnovne škole. Istraživanjem se željelo pridonijeti povećanju i ujednačavanju kvalitete udžbenika radi poticanja kreativnog mišljenja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Morana Koludrović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Koludrović, Morana
Udžbenik kao nastavni medij poticanja kreativnosti, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Koludrović, M. (2008) 'Udžbenik kao nastavni medij poticanja kreativnosti', magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2008}, pages = {234}, keywords = {kreativnost, poticanje kreativnog mi\v{s}ljenja, suvremeni ud\v{z}benik, nastavni medij, pitanja i zadaci za poticanje kreativnog mi\v{s}ljenja}, title = {Ud\v{z}benik kao nastavni medij poticanja kreativnosti}, keyword = {kreativnost, poticanje kreativnog mi\v{s}ljenja, suvremeni ud\v{z}benik, nastavni medij, pitanja i zadaci za poticanje kreativnog mi\v{s}ljenja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2008}, pages = {234}, keywords = {creativity, creative thinking encouragement, modern textbook, educational medium, questions and tasks for encouraging creative thinking}, title = {Textbook as the educational medium to encourage creativity}, keyword = {creativity, creative thinking encouragement, modern textbook, educational medium, questions and tasks for encouraging creative thinking}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font