Pregled bibliografske jedinice broj: 435578
Religijska pedagogija - disciplina na razmeđu
Religijska pedagogija - disciplina na razmeđu // Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih, 18 (1996), 3; 196-199 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 435578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Religijska pedagogija - disciplina na razmeđu
(Religious Pedagogy - A Borderline Discipline)
Autori
Filipović, Ana Thea
Izvornik
Kateheza : časopis za vjeronauk u školi, katehezu i pastoral mladih (0351-9007) 18
(1996), 3;
196-199
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Religijska pedagogija; epistemologija; interdisciplinarnost; religiozni odgoj; religijsko učenje
(Religious pedagogy; epistemology; interdisciplinarity; religious education; religious formation)
Sažetak
Religijska pedagogija granična je disciplina koja pripada dvama područjima, pedagoškom i teološkom. Kao teorija religijskog odgoja i religijskog posredovanja ona još mora odrediti svoj odnos prema katehetici s kojom se katkada poistovjećuje, a ovisno o crkvenim i društvenim kontekstima nalazimo različite definicije i odnose dviju disciplina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Annale (Rassegna annuale di studi di Catechetica e di Pedagogia Religiosa)