Pregled bibliografske jedinice broj: 434883
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 111-112 (2009), 85-86; 26-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 434883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reklame i djeca: Stvaranje vrijednosti i želja
(Children and Commercials: Creating Values and Desires)
Autori
Citković, Sandra
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 111-112
(2009), 85-86;
26-27
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
televizija; reklame; djeca kao potrošači; medijska pismenost
(television; commercials; children as consumers; media literacy)
Sažetak
Oglašivači su svjesni činjenice da su djeca važan dio potrošačkog društva. Stoga je raspon proizvoda i usluga usmjerenih na ovu populaciju u stalnom porastu. Oglašavanje na djecu ne utječe nužno izravno i odmah, ali može odigrati značajnu ulogu u potrošačkoj socijalizaciji djeteta, učeći ga potrošačkim vrijednostima i načinima njihova zadovoljavanja. Osim razvoja konzumerizma, reklame snažno potiču sociokulturni razvoj djeteta u određenom smjeru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Previšić, Vlatko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Sandra Car
(autor)