Pregled bibliografske jedinice broj: 434511
Sjenčanje objekata s teksturom
Sjenčanje objekata s teksturom // Proceedings of the 34th Conference of Electronics, Telecommunications, Automation and Nuclear Engineering
Zagreb, 1990. str. 73-80 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 434511 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sjenčanje objekata s teksturom
(Shading of Objects with Texture)
Autori
Ajduković, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 34th Conference of Electronics, Telecommunications, Automation and Nuclear Engineering
/ - Zagreb, 1990, 73-80
ISBN
86-80509-01-9
Skup
The 34th Conference of Electronics, Telecommunications, Automation and Nuclear Engineering
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.06.1990. - 08.06.1990
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
računarska grafika; sjenčanje; Phongov algoritam; tekstura
(computer graphics; shading; Phong shading; texture)
Sažetak
U radu su opisani postupci sjenčanja objekata s teksturom. Razrađena su dva pristupa sjenčanju objekata temeljena na modifikaciji Phongovog algoritma sjenčanja. Postupak preslikavanja teksture ostvaren je modifikacijom Catmulovog algoritma, te je ostvaren novi postupak preslikavanja teksture s kojim je načinjena usporedba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
Napomena
Ajduković, Željka djevojačko je prezime Mihajlović Željka
POVEZANOST RADA
Projekti:
2-06-278
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Željka Mihajlović
(autor)