Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 432302

Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj


Lukša, Žaklin
Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 3 / Vinka Uzelac, Lidija Vujičić, Željko Boneta (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 211-216


CROSBI ID: 432302 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj
(Evaluation of the efficiency of the ECO-school project in the sense of the lifelong learning about the viable development)

Autori
Lukša, Žaklin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 3

Urednik/ci
Vinka Uzelac, Lidija Vujičić, Željko Boneta

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
211-216

ISBN
978-953-98445-7-6

Ključne riječi
eko-škola, stavovi učenika, odgoja i obrazovanja za okoliš, održivi razvoj
(eco-school, students' attitudes, education about the environment, viable development)

Sažetak
Cilj rada je ispitivanje uspješnost projekta Eko-škole i utvrđivanje njegovog učinka na stavove i ponašanje učenika u njihovom odnosu prema okolišu. U projekt je uključena kompletna škola, učenici i lokalna zajednica. Posebno je vrijedno što na taj način učenici praktično rade , ane samo stjeću teoretska znanja pa stoga pretpostavljamo da bi ta aktivnost trebala utjecati na stavove i ponašanje učenika. Projekt se provodi u Gimnaziji u Čakovcu. Od instrumenata su ankete i analiza dokumentacije o projektu. Provedena je anketa učenika prije uključivanja učenika u sam projekt i nakon godinu dana rada na projektu. Praćene su promjene stavova učenika tijekom provođenja projekta i njihovog ponašanja u školi i obitelji kao i konkretni mjerljivi rezultati u selekcioniranju školskog otpada. Analizom rezultata ankete učenika o njihovim stavovima utvrđena je statistički značajna razlika u odnosu učenika prema problemu i potrebi selekcioniranja otpada prije i nakon uključivanja u projekt. Također je zabilježen i kontinuirani rast količine selekcioniranog otpada i smanjivanje količine neselektiranog otpada koji pokazuje sve veću angažiranost učenika što znači i promjenu njihovog ponašanja. Ukupni rezultati pokazuju da provođenje projekta Eko-škole doprinjelo senzibilizaciji i obrazovanju za održivi razvoj učenika Gimnazije u Čakovcu. Stoga bi bilo važno da se ovi ili slični projekti u kojima se učenici aktivno uključuju u rad na problemima održivog razvoja što je moguće više implementiraju u naše škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
119-0091361-1223 - Kompetencije učenika u nastavi prirode i biologije

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukša, Žaklin
Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 3 / Vinka Uzelac, Lidija Vujičić, Željko Boneta (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 211-216
Lukša, Ž. (2008) Procjena učinkovitosti projekta eko-škole u smislu cjeloživotnog učenja za održivi razvoj. U: Vinka Uzelac, Lidija Vujičić, Željko Boneta (ur.) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 3. Rijeka, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, str. 211-216.
@inbook{inbook, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin}, year = {2008}, pages = {211-216}, keywords = {eko-\v{s}kola, stavovi u\v{c}enika, odgoja i obrazovanja za okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj}, isbn = {978-953-98445-7-6}, title = {Procjena u\v{c}inkovitosti projekta eko-\v{s}kole u smislu cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja za odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {eko-\v{s}kola, stavovi u\v{c}enika, odgoja i obrazovanja za okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin}, year = {2008}, pages = {211-216}, keywords = {eco-school, students' attitudes, education about the environment, viable development}, isbn = {978-953-98445-7-6}, title = {Evaluation of the efficiency of the ECO-school project in the sense of the lifelong learning about the viable development}, keyword = {eco-school, students' attitudes, education about the environment, viable development}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font