Pregled bibliografske jedinice broj: 432275
Stavovi roditelja učenika redovne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida i uloga defektologa u procesu njihove transformacije
Stavovi roditelja učenika redovne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida i uloga defektologa u procesu njihove transformacije // Defektologica slovenica (Ljubljana), 4 (1996), 1; 77-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 432275 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi roditelja učenika redovne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida i uloga defektologa u procesu njihove transformacije
Autori
Oberman-Babić, Mira ; Joković-Turalija, Ines
Izvornik
Defektologica slovenica (Ljubljana) (1318-1076) 4
(1996), 1;
77-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenici; ostećenje vida; stavovi
Sažetak
Stavovi roditelja učenika redovne škole prema odgojno-obrazovnoj integraciji učenika oštećena vida i uloga defektologa u procesu njihove transformacije
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb