Pregled bibliografske jedinice broj: 431610
Sve veće značenje profil marketinga
Sve veće značenje profil marketinga // Nova trgovina, 43 (1990), 11; 517-521 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 431610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sve veće značenje profil marketinga
(Growing Importance of Profile Marketing)
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Nova trgovina (0469-0281) 43
(1990), 11;
517-521
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
maloprodajni miks; profil marketing; erozija prodavaonice; unutarnje uređenje prodavaonice
(retailing mix; profile marketing; store erosion; internal arrangement of shop)
Sažetak
S obzirom na nagli razvoj konkurencije, u razvijenim tržišnim privredama sve više dolazi do izražaja tzv. profiliranje trgovinskog poduzeća. Profil marketing smatra se izuzetno važnim sastavnim dijelom marketing miksa u trgovini. U ovome se radu analiziraju neki pristupi u promatranju marketing miksa u trgovini na malo. Posebno se obrađuje značenje profil marketinga i njegov instrumentarij. Značenje profil marketinga u razvijenim tržišnim privredama proizlazi iz osjetljivosti potrošača na totalnu prezentaciju poduzeća, inovacije i sl., s obzirom na to što se ostali instrumenti marketinga lakše svladavaju i postavljaju.
Izvorni jezik
Hrvatski