Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 431610

Sve veće značenje profil marketinga


Segetlija, Zdenko
Sve veće značenje profil marketinga // Nova trgovina, 43 (1990), 11; 517-521 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 431610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sve veće značenje profil marketinga
(Growing Importance of Profile Marketing)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Nova trgovina (0469-0281) 43 (1990), 11; 517-521

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
maloprodajni miks; profil marketing; erozija prodavaonice; unutarnje uređenje prodavaonice
(retailing mix; profile marketing; store erosion; internal arrangement of shop)

Sažetak
S obzirom na nagli razvoj konkurencije, u razvijenim tržišnim privredama sve više dolazi do izražaja tzv. profiliranje trgovinskog poduzeća. Profil marketing smatra se izuzetno važnim sastavnim dijelom marketing miksa u trgovini. U ovome se radu analiziraju neki pristupi u promatranju marketing miksa u trgovini na malo. Posebno se obrađuje značenje profil marketinga i njegov instrumentarij. Značenje profil marketinga u razvijenim tržišnim privredama proizlazi iz osjetljivosti potrošača na totalnu prezentaciju poduzeća, inovacije i sl., s obzirom na to što se ostali instrumenti marketinga lakše svladavaju i postavljaju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Sve veće značenje profil marketinga // Nova trgovina, 43 (1990), 11; 517-521 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Segetlija, Z. (1990) Sve veće značenje profil marketinga. Nova trgovina, 43 (11), 517-521.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1990}, pages = {517-521}, keywords = {maloprodajni miks, profil marketing, erozija prodavaonice, unutarnje ure\djenje prodavaonice}, journal = {Nova trgovina}, volume = {43}, number = {11}, issn = {0469-0281}, title = {Sve ve\'{c}e zna\v{c}enje profil marketinga}, keyword = {maloprodajni miks, profil marketing, erozija prodavaonice, unutarnje ure\djenje prodavaonice} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {1990}, pages = {517-521}, keywords = {retailing mix, profile marketing, store erosion, internal arrangement of shop}, journal = {Nova trgovina}, volume = {43}, number = {11}, issn = {0469-0281}, title = {Growing Importance of Profile Marketing}, keyword = {retailing mix, profile marketing, store erosion, internal arrangement of shop} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font