Pregled bibliografske jedinice broj: 431208
Odnosi roditelja i djece rane i predškolske dobi - kako ih unaprjeđivati?
Odnosi roditelja i djece rane i predškolske dobi - kako ih unaprjeđivati? // Interdisciplinarni pristup učenju : put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta : znanstvena monografija = Interdisciplinary approach to learning : a path to better qualita education of children : scientific monography / Vujičić, Lidija ; Duh, Matjaž (ur.).
Rijeka: Grafika Zambelli, 2009. str. 165-175
CROSBI ID: 431208 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi roditelja i djece rane i predškolske dobi - kako ih unaprjeđivati?
(Relationships between parents and children of early chilhood and pre-school age- how can they be improved?)
Autori
Ljubetić, Maja ; Tabain, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Interdisciplinarni pristup učenju : put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta : znanstvena monografija = Interdisciplinary approach to learning : a path to better qualita education of children : scientific monography
Urednik/ci
Vujičić, Lidija ; Duh, Matjaž
Izdavač
Grafika Zambelli
Grad
Rijeka
Godina
2009
Raspon stranica
165-175
ISBN
978-953-7070-20-5
Ključne riječi
dijete, komunikacija, obitelj, odnosi, roditelj
(child, communication, family, relationships, parent)
Sažetak
U radu se autorice se bave pitanjem kvalitetne komunikacije kao temelja kvalitetnog odnosa roditelja i njihove djece rane i predškolske dobi. Pozivajući se na recentne domaće i strane izvore, ističe se uloga roditelja u djetetovu stjecanju vještina komuniciranja s okolinom, utjecaj funkcionalnih i disfunkcionalnih obitelji na zdrav i cjelovit razvoj i ponašanje djeteta te posebice, naglašava se značaj osvješćivanja i jačanja „ obiteljskih snaga“ u suočavanju obitelji s teškoćama. U radu se iznosi koncept „ pozitivnog roditeljstva“ temeljen na pravima djece i ne-nasilnom okruženju te se naglašava uloga i obveza odgajatelja i stručnih suradnika dječjeg vrtića u osnaživanju roditelja s ciljem stjecanja pedagoške kompetencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1772 - Nove paradigme ranog odgoja (Maleš, Dubravka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Ljubetić
(autor)