Pregled bibliografske jedinice broj: 4310
Marketinška orijentacija poduzeća za pružanje računovodstvenih i revizorskih usluga u Republici Hrvatskoj
Marketinška orijentacija poduzeća za pružanje računovodstvenih i revizorskih usluga u Republici Hrvatskoj // Računovodstvo i financije, 1 (1997), 10; 8-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 4310 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška orijentacija poduzeća za pružanje računovodstvenih i revizorskih usluga u Republici Hrvatskoj
(Marketing Orientation of Accounting and Auditing Firms in the Republic of Croatia)
Autori
Ozretić Došen, Đurđana ; Vranešević, Tihomir ; Gulin, Danimir ; Spajić, Ferdo ; Spremić, Ivo
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 1
(1997), 10;
8-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
računovodstvene i revizorske usluge; upravljanje marketingom; proizvodnjom i ljuskim potencijalima
(accounting and auditing services; management of marketing; human resources and production)
Sažetak
Poduzeća za pružanje računovodstvenih i revizorskih usluga u Hrvatskoj prolaze kroz značajne promjene tijekom posljednjih nekoliko godina. Obilježja gospodarskog, zakonskog, političkog, kulturnog, etičkog i tehnološkog okruženja iziskuju neprekidna preoblikovanja u strategiji njihova poslovanja. Potrebe upravljanja proizvodnjom, marketingom i ljudskim potencijalima te svjetski treng naglaska na uslugu potrošaču djeluju na hrvatska poduzeća za pružanje računovodstvenih i revizorskih usluga na način da počinju oživljavati svoju djelatnost kao uslužnu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
067003
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Profili:
Tihomir Vranešević
(autor)
Ferdo Spajić
(autor)
Danimir Gulin
(autor)
Đurđana Ozretić Došen
(autor)
Ivo Spremić
(autor)