Pregled bibliografske jedinice broj: 430451
Iskustva predškolskih psihologa vezano uz fotografiranje djece u vrtiću
Iskustva predškolskih psihologa vezano uz fotografiranje djece u vrtiću // Zbornik radova – međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi / Paragvaj, Smiljana (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 59-66 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 430451 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva predškolskih psihologa vezano uz fotografiranje djece u vrtiću
(PRESCHOOL PSYCHOLOGISTS' EXPERIENCES RELATED TO THE PHOTOGRAPHS OF CHILDREN IN THE KINDEGARTEN)
Autori
Kovačić, Suzana ; Benaković-Ranogajec, Ksenija ; Sindik, Joško ; Jeić, Minja ; Veselinović, Zvjezdana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova – međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi
/ Paragvaj, Smiljana - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2009, 59-66
ISBN
978-9537070-19-9
Skup
Međunarodni stručno-znanstveni skup Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 12.10.2009. - 14.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
predškolski; dječji vrtić; izlaganje; mediji; djeca
(preschool; kindergarten; exposure; media; children)
Sažetak
Predškolski sustav, odnosno vrtić, nema jasnu definiciju kriterija izlaganja djece medijima. Isto tako, nema jasnih i dogovorenih kriterija vezanih uz fotografiranje djece u aktivnostima u vrtiću, eventualnom stavljanju fotografija djece na Internet i njihovom korištenju u izdavačkoj djelatnosti. To nas je to potaklo na provedbu istraživanja, s ciljem utvrđivanja postojećeg stanja u dječjim vrtićima Grada Zagreba i Zagrebačke županije u pogledu fotografiranja djece u vrtiću i javnog izlaganja tih fotografija. Premda su rezultati u principu optimistični, dane su sugestije za jedinstveni stav u tom pogledu, pogotovo u pogledu praktičnih svakodnevnih situacija u dječjim vrtićima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija