Pregled bibliografske jedinice broj: 430063
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 430063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj
(Consumers' Decision-Making Styles: Testing the Methodology and Styles Profiling in Croatia)
Autori
Anić, Ivan-Damir ; Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing as a Factor of Sustainable Development
/ Mirna Leko Šimić - Osijek : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009, CD-ROM
ISBN
978-953-253-065-0
Skup
XXI. Kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.10.2009. - 10.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kupovno ponašanje potrošača; CSI instrument; tipologija stilova odlučivanja; segmentacija potrošača
(consumer shopping behaviour; CSI instrument; typology of consumers' decision-making styles; consumer segmentation)
Sažetak
U ovom je radu testirana CSI ljestvica koju su razvili Sproles i Kendall (1986) u Hrvatskoj. Izvršena je procjena pouzdanosti i valjanosti primijenjenih mjernih ljestvica i segmentacija ispitanika s obzirom na njihov stil odlučivanja. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su izračunom Cronbach alfa koeficijenata, primjenom eksplorativne faktorske analize, k-means klaster analize i analize varijance. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji osam različitih, homogenih faktora stilova odlučivanja. Time ovaj rad potvrđuje prethodne teorijske konceptualizacije stilova odlučivanja potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju na pouzdanost, valjanost, odgovarajuću dimenzionalnost i primjenjivost CSI mjerne ljestvice u hrvatskom okruženju. Klaster analizom ispitanici su segmentirani u tri homogena segmenta s obzirom na iskazane stilove odlučivanja. U radu se analiziraju implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0000000-3375 - Strategija razvoja imidža Republike Hrvatske u procesu pridruživanja EU (Ozretić Došen, Đurđana, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Zagreb