Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 430063

Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj


Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 430063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj
(Consumers' Decision-Making Styles: Testing the Methodology and Styles Profiling in Croatia)

Autori
Anić, Ivan-Damir ; Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić - Osijek : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009, CD-ROM

ISBN
978-953-253-065-0

Skup
XXI. Kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.10.2009. - 10.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kupovno ponašanje potrošača; CSI instrument; tipologija stilova odlučivanja; segmentacija potrošača
(consumer shopping behaviour; CSI instrument; typology of consumers' decision-making styles; consumer segmentation)

Sažetak
U ovom je radu testirana CSI ljestvica koju su razvili Sproles i Kendall (1986) u Hrvatskoj. Izvršena je procjena pouzdanosti i valjanosti primijenjenih mjernih ljestvica i segmentacija ispitanika s obzirom na njihov stil odlučivanja. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su izračunom Cronbach alfa koeficijenata, primjenom eksplorativne faktorske analize, k-means klaster analize i analize varijance. Rezultati istraživanja pokazuju da postoji osam različitih, homogenih faktora stilova odlučivanja. Time ovaj rad potvrđuje prethodne teorijske konceptualizacije stilova odlučivanja potrošača. Rezultati istraživanja ukazuju na pouzdanost, valjanost, odgovarajuću dimenzionalnost i primjenjivost CSI mjerne ljestvice u hrvatskom okruženju. Klaster analizom ispitanici su segmentirani u tri homogena segmenta s obzirom na iskazane stilove odlučivanja. U radu se analiziraju implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0000000-3375 - Strategija razvoja imidža Republike Hrvatske u procesu pridruživanja EU (Ozretić Došen, Đurđana, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2466 - Restrukturiranje i konkurentnost hrvatskih poduzeća u pridruživanju EU (Anić, Ivan-Damir, MZOS ) ( CroRIS)
002-0022469-2468 - Održivi razvoj, inovacije i regionalna politika Republike Hrvatske (Starc, Nenad, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Avatar Url Ivan-Damir Anić (autor)

Avatar Url Sunčana Piri Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, Edo
Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2009. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Anić, I., Piri Rajh, S. & Rajh, E. (2009) Stilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj. U: Mirna Leko Šimić (ur.)Marketing as a Factor of Sustainable Development.
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Rajh, Edo}, year = {2009}, pages = {CD-ROM}, keywords = {kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, CSI instrument, tipologija stilova odlu\v{c}ivanja, segmentacija potro\v{s}a\v{c}a}, isbn = {978-953-253-065-0}, title = {Stilovi odlu\v{c}ivanja potro\v{s}a\v{c}a: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj}, keyword = {kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, CSI instrument, tipologija stilova odlu\v{c}ivanja, segmentacija potro\v{s}a\v{c}a}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ani\'{c}, Ivan-Damir and Piri Rajh, Sun\v{c}ana and Rajh, Edo}, year = {2009}, pages = {CD-ROM}, keywords = {consumer shopping behaviour, CSI instrument, typology of consumers' decision-making styles, consumer segmentation}, isbn = {978-953-253-065-0}, title = {Consumers' Decision-Making Styles: Testing the Methodology and Styles Profiling in Croatia}, keyword = {consumer shopping behaviour, CSI instrument, typology of consumers' decision-making styles, consumer segmentation}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font