Pregled bibliografske jedinice broj: 429594
Konstrukcija dva upitnika za odgajatelje za procjenu pripremljenosti djece za polazak u školu
Konstrukcija dva upitnika za odgajatelje za procjenu pripremljenosti djece za polazak u školu // Zbornik radova 14. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “ Mirisi djetinjstva” / Visković, ivana (ur.).
Makarska: Dječji vrtić «Biokovsko zvonce», 2008. str. 368-378 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 429594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstrukcija dva upitnika za odgajatelje za procjenu pripremljenosti djece za polazak u školu
(Construction of two questionnaires for teachers to assess preparedness for children starting school)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 14. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “ Mirisi djetinjstva”
/ Visković, ivana - Makarska : Dječji vrtić «Biokovsko zvonce», 2008, 368-378
Skup
14. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”
Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 13.11.2008. - 15.11.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
pripremljenost; djeca; predškolski; procjena
(preparedness; children; preschool; assessment)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je konstrukcija dva priručna mjerna instrumenta kojim psiholog, na temelju procjena odgajatelja iz odgojnih grupa u kojima djeca borave, dolazi do podataka o bitnim karakteristikama djetetove pripremljenosti za polazak u osnovnu školu. Također, razmotrena je mogućnost stvaranja skraćenih verzija oba mjerna instrumenta. Postupkom faktorske analize dobiveno je 7 faktora prvog reda te jedan faktor drugog reda kod Upitnika odstupanja od spremnosti za polazak u školu. Postupkom faktorske analize dobiveno je 10 faktora prvog reda te dva faktora drugog reda kod Upitnika psihosomatskih obilježja bitnih za polaženje u školu, uvjetno nazvanih MOTORIČKO-EMOCIONALNI, te SPOZNAJNO-GOVORNI. Na temelju tih rezultata, načinjene su reducirane verzije ova dva mjerna instrumenta: od 21 čestice i dvije skale za Upitnik psihosomatskih obilježja, te od 9 čestica i jednom skalom za Upitnik odstupanja od spremnosti za polazak u školu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija