Pregled bibliografske jedinice broj: 429585
Načela osmišljavanja i pregled nekih učinaka programa ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću
Načela osmišljavanja i pregled nekih učinaka programa ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću // Zbornik radova stručno-znanstvenog skupa 9. škole učitelja «Inovacije u učinkovitijem odgojno- obrazovnom radu» / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2007. str. 164-171 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 429585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načela osmišljavanja i pregled nekih učinaka programa ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću
(Design principles and an overview of some of the effects of early learning the Italian language in kindergarten)
Autori
Zjačić-Ljubičić, Sandra ; Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova stručno-znanstvenog skupa 9. škole učitelja «Inovacije u učinkovitijem odgojno- obrazovnom radu»
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2007, 164-171
Skup
9. Škola učitelja "Inovacije u učinkovitijem odgojno-obrazovnom radu"
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 08.11.2007. - 10.11.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
program; efekti; djeca; predškolski
(program; effects; children; preschool)
Sažetak
Specijalizirani, odnosno djeci i njihovoj dobi prilagođeni, programi predstavljaju osnovu čijom se nadogradnjom širi i obogaćuje ponuda različitih – odgojnih i drugih – programa u dječjim vrtićima. Usto, oni i ispunjavaju osnovne zadaće predškolskog odgoja poticanjem cjelokupnog psihofizičkog razvoja svakog pojedinog djeteta. Usporedbom postignutih efekata i polazišta koncipiranja programa, od početka realizacije do danas, može se utvrditi da polazišta programa vjerojatno rezultiraju željenim efektima: djeca stječu temeljne spoznaje o talijanskom jeziku, učeći kroz igru, a to rezultira i zadovoljstvom roditelja. Podjednaki podaci o tome dobiveni su iz tri izvora: djece, roditelja i odgajatelja. Postojanje programa ranog učenja talijanskog jezika čest je razlog zbog kojeg se djeca i upisuju u naš vrtić.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija