Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 425990

Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije


Alkier Radnić, Romina; Stipanović, Christian
Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 287-342


CROSBI ID: 425990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije
(Marketing Strategies in the Achievement of Tourism Destination Competitiveness)

Autori
Alkier Radnić, Romina ; Stipanović, Christian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Turistička regionalizacija u globalnim procesima

Urednik/ci
Blažević, Branko ; Peršić Milena

Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Grad
Opatija

Godina
2009

Raspon stranica
287-342

ISBN
978-953-6198-71-9

Ključne riječi
marketing strategije, konkurentnost, Kvarner
(marketing strategies, competitiveness, Kvarner)

Sažetak
Profiliranje marketing strategije destinacije javlja se kao potreba i kvalitativan odgovor na promjene na turbulentnom turističkom tržištu, na putu ostvarivanja konkurentskih prednosti i repozicioniranja turističke destinacije u svijesti potencijalnih turista. Obrazlaže se teorijski pristup, elaboriraju se izvori, razine i rezultati konkurentske prednosti općenito i na primjeru destinacije Kvarner. U poglavlju je teorijski koncept marketinga prikazan na modelu marketing strategije turističke destinacije Kvarner.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Christian Stipanović (autor)

Avatar Url Romina Alkier (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alkier Radnić, Romina; Stipanović, Christian
Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 287-342
Alkier Radnić, R. & Stipanović, C. (2009) Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije. U: Blažević, B. & Peršić Milena (ur.) Turistička regionalizacija u globalnim procesima. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, str. 287-342.
@inbook{inbook, author = {Alkier Radni\'{c}, Romina and Stipanovi\'{c}, Christian}, editor = {Bla\v{z}evi\'{c}, B. and Per\v{s}i\'{c} Milena}, year = {2009}, pages = {287-342}, keywords = {marketing strategije, konkurentnost, Kvarner}, isbn = {978-953-6198-71-9}, title = {Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {marketing strategije, konkurentnost, Kvarner}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }
@inbook{inbook, author = {Alkier Radni\'{c}, Romina and Stipanovi\'{c}, Christian}, editor = {Bla\v{z}evi\'{c}, B. and Per\v{s}i\'{c} Milena}, year = {2009}, pages = {287-342}, keywords = {marketing strategies, competitiveness, Kvarner}, isbn = {978-953-6198-71-9}, title = {Marketing Strategies in the Achievement of Tourism Destination Competitiveness}, keyword = {marketing strategies, competitiveness, Kvarner}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font