Pregled bibliografske jedinice broj: 425990
Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije
Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije // Turistička regionalizacija u globalnim procesima / Blažević, Branko ; Peršić Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 287-342
CROSBI ID: 425990 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategije u ostvarivanju konkurentnosti turističke destinacije
(Marketing Strategies in the Achievement of Tourism Destination Competitiveness)
Autori
Alkier Radnić, Romina ; Stipanović, Christian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Turistička regionalizacija u globalnim procesima
Urednik/ci
Blažević, Branko ; Peršić Milena
Izdavač
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Grad
Opatija
Godina
2009
Raspon stranica
287-342
ISBN
978-953-6198-71-9
Ključne riječi
marketing strategije, konkurentnost, Kvarner
(marketing strategies, competitiveness, Kvarner)
Sažetak
Profiliranje marketing strategije destinacije javlja se kao potreba i kvalitativan odgovor na promjene na turbulentnom turističkom tržištu, na putu ostvarivanja konkurentskih prednosti i repozicioniranja turističke destinacije u svijesti potencijalnih turista. Obrazlaže se teorijski pristup, elaboriraju se izvori, razine i rezultati konkurentske prednosti općenito i na primjeru destinacije Kvarner. U poglavlju je teorijski koncept marketinga prikazan na modelu marketing strategije turističke destinacije Kvarner.
Izvorni jezik
Hrvatski