Pregled bibliografske jedinice broj: 424592
Učenje kroz šalu
Učenje kroz šalu // Lahor (Zagreb. 2006), 2 (2007), 4; 315-318 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 424592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje kroz šalu
(Learning with humor)
Autori
Olujić, Ivana
Izvornik
Lahor (Zagreb. 2006) (1846-2197) 2
(2007), 4;
315-318
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
učenje; nastava; šala; humor; gradišćanskohrvatski; manjine
(learning; teaching; humor; Burgenland Croatian; minorities)
Sažetak
Učenje kroz šalu zadaća je koju je sebi postavila Sabine Nagy, profesorica hrvatskoga jezika, povijesti i engleskoga jezika u Saveznoj gimnaziji u Željeznom (bg/brg/brog Eisenstadt), u Gradišću. Ona je sa skupinom od 21 učenika koji u Saveznoj gimnaziji pohađaju nastavu gradišćanskohrvatskoga, koji neke gradišćanske gimnazije nude kao izborni predmet u nižim razredima (od prvoga do četvrtoga, što znači za učenike od 10 do 14 godina), ostvarila niz projekata koji povezuju šalu i učenje. Rezultate tih projekata nastavnica i učenici okupili su u knjizi "Spametni Lukas" koju je 2007. objavilo Hrvatsko kulturno društvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1300869-0633 - Romanske gramatike za govornike hrvatskog (Varga, Dražen, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivana Olujić
(autor)