Pregled bibliografske jedinice broj: 424355
Uporaba pričā u radionicama Filozofije za djecu
Uporaba pričā u radionicama Filozofije za djecu // Acta Iadertina, 5 (2008), 1; 109-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 424355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba pričā u radionicama Filozofije za djecu
(Using stories in the programme Philosophy for children)
Autori
Ćurko, Bruno ; Kragić, Ivana
Izvornik
Acta Iadertina (1845-3392) 5
(2008), 1;
109-116
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
Filozofija za djecu; priča; kritično mišljenje; kreativno mišljenje; brižno mišljenje
(Philosophy for children; stories; critical thinking; creative thinking; caring thinking)
Sažetak
Filozofija za djecu je praktična filozofska disciplina koja je namijenjena predškolskom, osnovnoškolskom i srednjoškolskom uzrastu. Cilj filozofije za djecu nije rano usvajanje filozofske tematike, već uvježbavanje za kritično i kreativno mišljenje o samom sebi i svijetu oko sebe.Po najnovijem UNESCO-vom istraživanju koje je obuhvatilo 126 zemalja svijeta, okvirno se u škole sve više uvodi filozofska grupa predmeta. Među ostalim zamjetan je i razvoj Filozofije za djecu koji se provodi u predškolskim i osnovnoškolskim ustanovama diljem svijeta. Od ove školske godine kao eksperimentalan program provodi se Filozofija za djecu, nazvana Mala filozofija u privatnoj osnovnoj školi Nova u Zadru. Radionice se održavaju jedan školski sat tjedno za treći, četvrti i peti razred. U radionicama je vrlo bitan odabir pričā za određene nastavne jedinice. Priče služe kao podloga za temu o kojoj se govori. Tim se pomno odabranim pričama, učenici usmjeruju u zadanu problematiku. Iz priče proizlaze pitanja i odgovori, kojima djeca osvještavaju bit problema i povezuju ga s njihovom svakodnevnom okolinom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Cambridge Scientific Abstracts