Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 424355

Uporaba pričā u radionicama Filozofije za djecu


Ćurko, Bruno; Kragić, Ivana
Uporaba pričā u radionicama Filozofije za djecu // Acta Iadertina, 5 (2008), 1; 109-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 424355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba pričā u radionicama Filozofije za djecu
(Using stories in the programme Philosophy for children)

Autori
Ćurko, Bruno ; Kragić, Ivana

Izvornik
Acta Iadertina (1845-3392) 5 (2008), 1; 109-116

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Filozofija za djecu; priča; kritično mišljenje; kreativno mišljenje; brižno mišljenje
(Philosophy for children; stories; critical thinking; creative thinking; caring thinking)

Sažetak
Filozofija za djecu je praktična filozofska disciplina koja je namijenjena predškolskom, osnovnoškolskom i srednjoškolskom uzrastu. Cilj filozofije za djecu nije rano usvajanje filozofske tematike, već uvježbavanje za kritično i kreativno mišljenje o samom sebi i svijetu oko sebe.Po najnovijem UNESCO-vom istraživanju koje je obuhvatilo 126 zemalja svijeta, okvirno se u škole sve više uvodi filozofska grupa predmeta. Među ostalim zamjetan je i razvoj Filozofije za djecu koji se provodi u predškolskim i osnovnoškolskim ustanovama diljem svijeta. Od ove školske godine kao eksperimentalan program provodi se Filozofija za djecu, nazvana Mala filozofija u privatnoj osnovnoj školi Nova u Zadru. Radionice se održavaju jedan školski sat tjedno za treći, četvrti i peti razred. U radionicama je vrlo bitan odabir pričā za određene nastavne jedinice. Priče služe kao podloga za temu o kojoj se govori. Tim se pomno odabranim pričama, učenici usmjeruju u zadanu problematiku. Iz priče proizlaze pitanja i odgovori, kojima djeca osvještavaju bit problema i povezuju ga s njihovom svakodnevnom okolinom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za filozofiju, Zagreb

Profili:

Avatar Url Bruno Ćurko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćurko, Bruno; Kragić, Ivana
Uporaba pričā u radionicama Filozofije za djecu // Acta Iadertina, 5 (2008), 1; 109-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Ćurko, B. & Kragić, I. (2008) Uporaba pričā u radionicama Filozofije za djecu. Acta Iadertina, 5 (1), 109-116.
@article{article, author = {\'{C}urko, Bruno and Kragi\'{c}, Ivana}, year = {2008}, pages = {109-116}, keywords = {Filozofija za djecu, pri\v{c}a, kriti\v{c}no mi\v{s}ljenje, kreativno mi\v{s}ljenje, bri\v{z}no mi\v{s}ljenje}, journal = {Acta Iadertina}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1845-3392}, title = {Uporaba pri\v{c} and \#257; u radionicama Filozofije za djecu}, keyword = {Filozofija za djecu, pri\v{c}a, kriti\v{c}no mi\v{s}ljenje, kreativno mi\v{s}ljenje, bri\v{z}no mi\v{s}ljenje} }
@article{article, author = {\'{C}urko, Bruno and Kragi\'{c}, Ivana}, year = {2008}, pages = {109-116}, keywords = {Philosophy for children, stories, critical thinking, creative thinking, caring thinking}, journal = {Acta Iadertina}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1845-3392}, title = {Using stories in the programme Philosophy for children}, keyword = {Philosophy for children, stories, critical thinking, creative thinking, caring thinking} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Cambridge Scientific Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font