Pregled bibliografske jedinice broj: 423617
Primjena poligona prepreka u radu sa rukometašicama mlađih dobnih skupina
Primjena poligona prepreka u radu sa rukometašicama mlađih dobnih skupina // Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske: "Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije" / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 262-263 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 423617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena poligona prepreka u radu sa rukometašicama mlađih dobnih skupina
(Application of optical obstacles in training process of young female handball players)
Autori
Bjelobrk, Mirela ; Ohnjec, Katarina ; Gruić, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 18. ljetne škole kineziologa Republike Hrvatske: "Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 262-263
Skup
18. ljetna škole kineziologa Republike Hrvatske: "Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije"
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
mlade rukometašice; organizacijski oblici rada; racionalizacija; intenzifikacija; optimizacija
(young female handball players; training organization forms; rationalization; intensification; optimization)
Sažetak
Racionalizaciju, optimizaciju, intenzifikaciju trenažnog procesa u smjeru unapređenja motoričkih sposobnosti te usavršavanje elemenata rukometne tehnike moguće je ostvariti primjenom strukturalno različitih poligona prepreka. U ovom radu prikazano je nekoliko primjera poligona prepreka u pretvarajućem nizu od bazičnih, preko specifičnih do situacijskih poligona prepreka primjerenih u radu s mlađim dobnim skupinama rukometašica. Monotonija i jednoličnost u ponavljanju trenažnih operatora pretvarajućim pristupom su izbjegnuti, a pozitivna refleksija očita je u reakcijama mladih sportaša. Dodatni angažman od strane trenera i igrača u vidu pripreme i realizacije takvih oblika trenažnog rada neophodno je za postizanje raznovrsnosti, kompleksnosti, povećane motivacije i sl., sa generalnim ciljem cjelokupnog razvoja mladih rukometašica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb