Pregled bibliografske jedinice broj: 422703
Marketinškom komunikacijom do oblikovanja imidža u Tisku
Marketinškom komunikacijom do oblikovanja imidža u Tisku, 2009., diplomski rad, preddiplomski, Ekomoski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 422703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinškom komunikacijom do oblikovanja imidža u Tisku
(Marketing communication purchase on Tisak image development)
Autori
Vladić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekomoski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
12.03
Godina
2009
Stranica
37
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
First, Ivana
Ključne riječi
marketinška komunikacija; oblikovanje imidža; Tisak
(Marketing communication; Tisak; image development)
Sažetak
Svrha ovog rada je ukazati na važnost marketinške komunikacije u poduzeću Tisak u oblikovanju imidža poduzeća. Marketinška komunikacija obuhvaća promocijski splet koji se treba promatrati kao investiciju u budućnost poduzečća koja ima jednaku vreijednost ili čak veću, kao bilo koja druga matreijalna investicija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka