Pregled bibliografske jedinice broj: 421884
Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke
Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 1; 69-79 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 421884 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke
(Effects of selected elements of cause-related marketing program on brand choice)
Autori
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kurnoga Živadinović, Nataša
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 21
(2009), 1;
69-79
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
marketing općeg dobra; marka koja podupire marketing općeg dobra
(cause-related marketing; cause-related brand)
Sažetak
Marketing općeg dobra uobičajeno se definira kao uspostavljanje odnosa suradnje između profitnog i neprofitnog sektora djelatnosti pri čemu obje strane ostvaruju određene koristi. Brojni su razlozi koji su pogodovali porastu marketinga općeg dobra. Među najznačajnijima je općenito povećana društvena osjetljivost, koja unosi brojne promjene u poslovno promišljanje. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja pojedinih elemenata marketinga općeg dobra na spremnost kupca da promijeni postojeću marku proizvoda u korist one koja se povezuje s akcijom marketinga općeg dobra. Rezultati istraživanja upućuju da trajanje kampanje pozitivno utječe na spremnost kupca da promijeni marku proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- EBSCO Publishing