Pregled bibliografske jedinice broj: 421644
Konstrukcija mjernih instrumenta koordinacije i agilnosti
Konstrukcija mjernih instrumenta koordinacije i agilnosti // 18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 107-113 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 421644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstrukcija mjernih instrumenta koordinacije i agilnosti
(Construction of tests for coordination and agility)
Autori
Badrić, Marko ; Tomac, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske Metodički organizacijski oblici rada u području edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije : zbornik radova
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 107-113
ISBN
978-953-95082-5-6
Skup
Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske (18 ; 2009)
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
konstrukcija mjernih instrumenata; agilnost; koordinacija
(motor test; agility; coordination)
Sažetak
Analizom dobivenih rezultata možemo zaključiti da su novokonstruirani testovi za procjenu koordinacije i agilnosti kod učenika pouzdani, reprezentativni i homogeni. Oba testa imaju visoku faktorsku valjanost. Test TRC4x5 pokazao je nešto više vrijednosti u metrijskim karakteristikama od testa SLTPN. Novokonstruirani testovi za procjenu agilnosti kod učenika (SLTPN i TRC4x5) ne zahtijevaju posebne materijalne uvijete. Za izvođenje novokonstruiranih testova nije potrebna dvorana već se mogu izvoditi i na vanjskim terenima gdje je podloga ravna i tvrda. Ovaj podatak nam je vrlo važan, jer uz prostora ne zahtijevaju nikakva skupa pomagala osim stalaka. Dobiveni podaci važni su nam za samu organizaciju provjeravanja motoričkih sposobnosti kod učenika. Pri organizaciji provjeravanja, što se posebno odnosi na inicijalna i finalna provjeravanja učenika, važno je postići da se u što kraćem vremenskom razdoblju dobije što više pouzdanih informacija o učenicima (Findak, 1999.). Ti testovi zasigurno mogu omogućiti svim učiteljima i nastavnicima tjelesne i zdravstvene kulture, bilo u osnovnim ili u srednjim školama, brže i efikasnije dobivanje relevantnih informacija o stanju koordinacije i agilnosti kod učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Prskalo, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb