Pregled bibliografske jedinice broj: 420718
Primjena suradničkog učenja u hibridnom okruženju
Primjena suradničkog učenja u hibridnom okruženju // XVI. međunarodni znanstveni skup "Drustvo i tehnologija 2009" / Plenković, Juraj (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. str. 20-20 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 420718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena suradničkog učenja u hibridnom okruženju
(Implementation of collaborative learning in hybrid learning environment)
Autori
Batarelo Kokić, Ivana ; Rukavina, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XVI. međunarodni znanstveni skup "Drustvo i tehnologija 2009"
/ Plenković, Juraj - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2009, 20-20
Skup
XVI. međunarodni znanstveni skup "Drustvo i tehnologija 2009"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2009. - 30.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
suradničko učenje; hibridno okruženje za učenje; sinkrone rasprave; asinkrone rasprave; akcijsko istraživanje
(collaborative learning; hybrid learning environment; synchronous discussions; asynchronous discussions; action research)
Sažetak
U radu je dan prikaz akcijskog istraživanja o utjecaju primjene suradničkog učenja u hibridnom okruženju. Hibridno okruženje za učenje je otvoreni sustav u kojem se elektroničko učenje koristi zajedno s tradicionalnim podučavanjem, uz sinkrone i asinkrone rasprave te susrete sudionika. Suradničko učenje, kao metoda u kojoj učenici u manjim skupinama rade na ostvarivanju zajedničkog cilja, aktivno je korišteno tijekom jednog semestra u dodiplomskom kolegiju „ Pedagogija darovitih“ za buduće nastavnike. Ovim istraživanjem pokušalo se utvrditi načine na koje određene aktivnosti suradničkog učenja koje se provode u hibridnom okruženju potiču razumijevanje i usvajanje nastavnih sadržaja. Kako bi se dobio odgovor na glavno istraživačko pitanje, analizirane su forumske rasprave koje su se odvijale na Moodle platformi i studentski radovi koji su nastali kao rezultat suradničkih aktivnosti.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija