Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 418542

Primjena marketinške strategije u poslovanju građevinskih poduzeća u Hrvatskoj


Lovrenčić, Lana
Primjena marketinške strategije u poslovanju građevinskih poduzeća u Hrvatskoj, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 418542 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena marketinške strategije u poslovanju građevinskih poduzeća u Hrvatskoj

Autori
Lovrenčić, Lana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
09.06

Godina
2009

Stranica
112

Mentor
Katavić, Mariza

Ključne riječi
marketinška strategija; građevinarstvo u Hrvatskoj
(marketing strategy; construction in Croatia)

Sažetak
Rad se sastoji od pet poglavlja od kojih svako čini zaseban dio u analizi primjene marketinške strategije u poslovanju hrvatskih građevinskih poduzeća. U prvom poglavlju dan je uvod u magistarski rad i definirani su ciljevi i hipoteze istraživanja te razjašnjena metodologija rada. Drugo poglavlje obuhvaća teorijski dio o marketingu - uvod u marketinšku strategiju i korake u razvoju marketinške strategije nekog poduzeća, a to su: misija, analiza okruženja, segmentacija i marketing miks. U trećem poglavlju prikazana je analiza građevinske industrije u Hrvastkoj, važni segmenti građevinarstva (stanogradnja, cestogradnja i izvoz) kao i analiza hrvatskih građevinskih poduzeća te specifičnosti građevinske djelatnosti. U četvrtom poglavlju prezentirani su i interpretirani rezultati provedenog istraživanja među hrvatskim građevinskim tvrtkama kojem je bio cilj utvrditi poznavanje i prisutnost marketinga i marketinške strategije u građevinskoj industriji. Završno peto poglavlje donosi zaključna razmatranja provedenih analiza u prethodnim poglavljima i predstavlja rezultate vezane uz postojeće ciljeve i hipoteze rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo

Napomena
Nedostaje naslov rada na engleskom jeziku!



POVEZANOST RADA


Projekti:
082-0000000-3231 - Marketing strategija hrvatskih građevinskih poduzeća

Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Lovrenčić, Lana
Primjena marketinške strategije u poslovanju građevinskih poduzeća u Hrvatskoj, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Lovrenčić, L. (2009) 'Primjena marketinške strategije u poslovanju građevinskih poduzeća u Hrvatskoj', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lovren\v{c}i\'{c}, Lana}, year = {2009}, pages = {112}, keywords = {marketin\v{s}ka strategija, gra\djevinarstvo u Hrvatskoj}, title = {Primjena marketin\v{s}ke strategije u poslovanju gra\djevinskih poduze\'{c}a u Hrvatskoj}, keyword = {marketin\v{s}ka strategija, gra\djevinarstvo u Hrvatskoj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lovren\v{c}i\'{c}, Lana}, year = {2009}, pages = {112}, keywords = {marketing strategy, construction in Croatia}, title = {Primjena marketin\v{s}ke strategije u poslovanju gra\djevinskih poduze\'{c}a u Hrvatskoj}, keyword = {marketing strategy, construction in Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font