Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 418512

Evaluacija nekih oblika podrške edukacijskom uključivanju učenika s posebnim potrebama


Igrić, Ljiljana; Kobetić, Darko; Lisak, Natalija
Evaluacija nekih oblika podrške edukacijskom uključivanju učenika s posebnim potrebama // Dijete i društvo. Časopis za promicanje prava djeteta, 10 (2008), 1/2; 179-197 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 418512 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evaluacija nekih oblika podrške edukacijskom uključivanju učenika s posebnim potrebama
(Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs)

Autori
Igrić, Ljiljana ; Kobetić, Darko ; Lisak, Natalija

Izvornik
Dijete i društvo. Časopis za promicanje prava djeteta (1332-3210) 10 (2008), 1/2; 179-197

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
model edukacijskog uključivanja; mobilni stručni tim; asistent u nastavi; ADHD poremećaj; djeca s posebnim potrebama
(model for eduactional integration; mobile professional team; teaching assistant; ADHD; children with special eduactional needs)

Sažetak
Edukacijsko uključivanje djece s posebnim obrazovnim potrebama u redovni sustav odgoja i obrazovanja predstavlja važan indikator kvalitete života ove skupine djece. Uključivanjem u škole zajedno s ostalim vršnjacima pridonosi njihovom normalnom psihosocijalnom razvoju te se sprječava institucionalizacija. Djeca ostaju u lokalnoj sredini te im se pružaju mogućnosti za ostvarivanje vlastitih potencijala odrastanjem u obitelji i druženjem s vršnjacima iz susjedstva. Svjetska iskustva ukazuju na važnost uspostavljanja sustavne stručne podrške edukacijskom uključivanju djece s posebnim obrazovnim potrebama. U radu je prikazan jedan prilagođeni oblik podrške temeljen na praksi engleskog školstva. Evaluacija programa podrške provedena je putem kvalitativne i kvantitativne analize podataka opservacije ponašanja učenika s ADHD poremećajem. Program podrške je obuhvaćao aktivnosti mobilnog stručnog tima i direktni rad asistenta u nastavi s učenikom. Rezultati ukazuju na pozitivne promjene u smislu povećanja učestalosti poželjnih te smanjenja učestalosti nepoželjnih oblika ponašanja. Detaljna kvalitativna analiza nalazi jasnu poveznicu između provođenja modela edukacijskog uključivanja putem mobilnog stručnog tima i asistenta u nastavi i pozitivnih promjena u ponašanju učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013-0000000-2354 - Programi intervencija i neki okolinski čimbenici edukacijskog uključivanja

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (autor)

Avatar Url Natalija Lisak Šegota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Igrić, Ljiljana; Kobetić, Darko; Lisak, Natalija
Evaluacija nekih oblika podrške edukacijskom uključivanju učenika s posebnim potrebama // Dijete i društvo. Časopis za promicanje prava djeteta, 10 (2008), 1/2; 179-197 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Igrić, L., Kobetić, D. & Lisak, N. (2008) Evaluacija nekih oblika podrške edukacijskom uključivanju učenika s posebnim potrebama. Dijete i društvo. Časopis za promicanje prava djeteta, 10 (1/2), 179-197.
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Kobeti\'{c}, Darko and Lisak, Natalija}, year = {2008}, pages = {179-197}, keywords = {model edukacijskog uklju\v{c}ivanja, mobilni stru\v{c}ni tim, asistent u nastavi, ADHD poreme\'{c}aj, djeca s posebnim potrebama}, journal = {Dijete i dru\v{s}tvo. \v{C}asopis za promicanje prava djeteta}, volume = {10}, number = {1/2}, issn = {1332-3210}, title = {Evaluacija nekih oblika podr\v{s}ke edukacijskom uklju\v{c}ivanju u\v{c}enika s posebnim potrebama}, keyword = {model edukacijskog uklju\v{c}ivanja, mobilni stru\v{c}ni tim, asistent u nastavi, ADHD poreme\'{c}aj, djeca s posebnim potrebama} }
@article{article, author = {Igri\'{c}, Ljiljana and Kobeti\'{c}, Darko and Lisak, Natalija}, year = {2008}, pages = {179-197}, keywords = {model for eduactional integration, mobile professional team, teaching assistant, ADHD, children with special eduactional needs}, journal = {Dijete i dru\v{s}tvo. \v{C}asopis za promicanje prava djeteta}, volume = {10}, number = {1/2}, issn = {1332-3210}, title = {Evaluation of Certain Forms of Support to Educational Integration of Students with Special Needs}, keyword = {model for eduactional integration, mobile professional team, teaching assistant, ADHD, children with special eduactional needs} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font