Pregled bibliografske jedinice broj: 417695
Applying Cognitive Linguistics to Pedagogical grammar: The Croatian Prepositions of Verticality
Applying Cognitive Linguistics to Pedagogical grammar: The Croatian Prepositions of Verticality // Bosnisch, Kroatisch und Serbisch als Fremdsprachen an den Universitaten der Welt / Golubovic, B. ; Raecke, J. (ur.).
München: Verlag Otto Sagner, 2008. str. 19-29
CROSBI ID: 417695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Applying Cognitive Linguistics to Pedagogical grammar: The Croatian Prepositions of Verticality
(Primjena kognitivne lingvistike u pedagoškoj gramatici: Hrvatski prijedlozi u vertikalnoj osi)
Autori
Brala, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Bosnisch, Kroatisch und Serbisch als Fremdsprachen an den Universitaten der Welt
Urednik/ci
Golubovic, B. ; Raecke, J.
Izdavač
Verlag Otto Sagner
Grad
München
Godina
2008
Raspon stranica
19-29
ISBN
978-3-86688-032-0
Ključne riječi
space, prepositions, cognitvie linguistics, pedagogy, EFL
(prostornost, prijedlozi, kognitivna lingvistika, pedagogija, ESJ)
Sažetak
The paper explored the Croatian prepositions of verticality (iznad, nad, preko, ipod, pod) and their crosslinguistic relation to the English prepositions of verticality (above, over, below, under). The mismatch is analysed, explained, and a solution for teaching the two systems in the EFL is proposed, all in the framework of cognitive linguistics.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-2661 - Kognitivna lingvistika i poučavanje engleskog jezika: prijedlozi i članovi (Brala Vukanović, Marija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Marija Brala Vukanović
(autor)