Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 414125

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju


Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)


CROSBI ID: 414125 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
(Customer Value in a Dynamic Environment)

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Grad
Rijeka

Godina
2008

Stranica
300

ISBN
978-953-6148-73-8

Ključne riječi
ponašanje potrošača; sustav vrijednosti; izgradnja marke; dodana vrijednost
(consumer behaviour; value system; brand development; added value)

Sažetak
Vrijednost za potrošače u dinamičkom okruženju naslov je knjige koja ima za cilj ponuditi znanstvenoj, stručnoj i široj javnosti osnovu za raspravu o ovoj nadasve aktualnoj problematici posebno u zemljama u tranziciji. Poslovni subjekti koji djeluju kako na tržištu poslovne tako i široke potrošnje spoznali su nužnost isporuke vrijednosti potrošače odnosno poslovanje usmjeriti na zadovoljavanje njihovih potreba. Spoznato je također, da je troškovno mnogo prihvatljivije zadržati postojeće potrošače nego osvajanje novih. Suvremeno poslovanju temelji se na zakonitostima interakcije između zadovoljavanja potrošača, zadržavanja postojećih potrošača i ostvarivanja dobiti. Navedeno se ostvaruje kada se potrošačima pružaju vrijednosti što postaje sve složenije s obzirom na nagle i česte promjene u okruženju. Rasprava o vrijednosti za potrošače u dinamičkom okruženju objedinjena je u tri cjeline koje nose naslov 1) Odrednice ponašanja potrošača i njihove vjernosti, 2) Sustav vrijednosti i njihov utjecaj na svijest potrošača i 3) Izgradnja marke i stvaranje dodane vrijednosti za potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (urednik)

Avatar Url Bruno Grbac (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008 (monografija)
Grbac, B. & Meler, M. (ur.) (2008) Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR).
@book{book, year = {2008}, pages = {300}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, sustav vrijednosti, izgradnja marke, dodana vrijednost}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Vrijednost za potro\v{s}a\v{c}e u dinami\v{c}nom okru\v{z}enju}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, sustav vrijednosti, izgradnja marke, dodana vrijednost}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, year = {2008}, pages = {300}, keywords = {consumer behaviour, value system, brand development, added value}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Customer Value in a Dynamic Environment}, keyword = {consumer behaviour, value system, brand development, added value}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font