Pregled bibliografske jedinice broj: 413331
Od motivacije igrokazom do učenja jezičnih sadržaja
Od motivacije igrokazom do učenja jezičnih sadržaja // Hrvatski, VI (2008), 2; 271-281 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 413331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od motivacije igrokazom do učenja jezičnih sadržaja
(USE OF CHILDREN DRAMA AS A MOTIVATION IN LANGUAE LESSONS)
Autori
Gjuran, Nataša
Izvornik
Hrvatski (1845-8793) VI
(2008), 2;
271-281
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
igrokazna motivacija; peti razred osnovne škole; struktura nastavnoga sata; obrada vokativa; sklonidba imenica
(motivation through drama; the fifth grade of the primary school; lesson structure; vocative lesson; noun declensions)
Sažetak
Važna odrednica učenja kroz igru je brže i kvalitetnije zapamćivanje nastavnih sadržaja. Nastava koja ima elemente zanimljivog i poticajnog učeniku je izrazito prihvatljiva jer nastavne sadržaje uči s lakoćom. Učeniku petoga razreda osnovne škole mogu se ponuditi zanimljivi igrokazni motivacijski sadržaji te nakon toga obraditi sukladna nastavna jedinica iz jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb