Pregled bibliografske jedinice broj: 412894
Mogućnosti provedbe metodičkoga postupka dramatizacije u srednjoj školi
Mogućnosti provedbe metodičkoga postupka dramatizacije u srednjoj školi // Hrvatski, VI (2008), 1; 141-153 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 412894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti provedbe metodičkoga postupka dramatizacije u srednjoj školi
(POSSIBILLITIES OF METHODICAL PROCEDURE OF DRAMATIZATION)
Autori
Burda, Zdenka
Izvornik
Hrvatski (1845-8793) VI
(2008), 1;
141-153
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
metodički postupak dramatizacije; kreativni angažman; scenska izvedba; govorni i pisani izraz
(methodical procedure of dramatization; playing; creative engagement)
Sažetak
Metodički postupak dramatizacije afirmira paradigmu učenja u kojoj su učenici polazište svih aktivnosti.1 Tim postupkom učenici se kreativno angažiraju pa će oni, korak po korak oblikovati novo djelo, a ono će pružiti mogućnost scenske izvedbe pred publikom, pred razredom. Učenici razvijaju usmeni i pisani izraz i njime razvijaju govorne i pisane kompetencije (znanje, vještine i stavove) na razini komunikacijske slojevitosti govorenja, slušanja, čitanja i pisanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb