Pregled bibliografske jedinice broj: 412552
Suvremena nastavne metode na tekstovima Sunčane Škrinjarić u nižim razredima osnovne škole
Suvremena nastavne metode na tekstovima Sunčane Škrinjarić u nižim razredima osnovne škole // Zlatni danci. Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa / Pintarić, Ana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Filozofski fakultet Osijek ; Filozofski fakultet Pečuh, Matica hrvatska Osijek, 2009. str. 245-252 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 412552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena nastavne metode na tekstovima Sunčane Škrinjarić u nižim razredima osnovne škole
(Contemporary Teachnig Methods on Sunčana Škrinjarić's Texts in Lower Primary Class)
Autori
Centner, Sandra ; Majdenić, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zlatni danci. Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa
/ Pintarić, Ana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Filozofski fakultet Osijek ; Filozofski fakultet Pečuh, Matica hrvatska Osijek, 2009, 245-252
ISBN
978-953-6456-96-3
Skup
Zlatni danci. Život i djelo(vanje) Sunčane Škrinjarić. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.04.2008. - 11.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Sunčana Škrinjarić; Suvremene nastavne metode; učenik; kritičko mišljenje; iskustveno učenje; suradničko učenje; kreativnost
(Sunčana Škrinjarić; contemporary teaching methods; student; critical thinking; experiential learning; cooperative learning; creativity)
Sažetak
Djela Sunčane Škrinjarić zastupljena su u čitankama i lektiri za niže razrede osnovne škole. U radu se polazi od pretpostavke da suvremene nastavne metode omogućuju učeniku dublje poniranje u književni tekst, potiču ga na kritičko mišljenje, iskustveno i suradničko učenje i potiču učenikovu kreativnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-1222665-2666 - Hrvatski jezik- prostor nacionalnog identiteta u dvojezičnim zajednicama (Vodopija, Irena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Valentina Majdenić
(autor)