Pregled bibliografske jedinice broj: 410508
Povezanost motivacije i atribucije s akademskim postignućem
Povezanost motivacije i atribucije s akademskim postignućem, 2008., diplomski rad, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 410508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost motivacije i atribucije s akademskim postignućem
(Relations of motivation and atribution with academic achievement)
Autori
Mijatović, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
28.01
Godina
2008
Stranica
51
Mentor
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Ključne riječi
motivacija; atribucija; akademsko postignuće
(motivation; atribution; academic achievement)
Sažetak
Cilj rada bio je ispitati postoje li dobne razlike u intrinzičnoj i ekstrinzičnoj motivaciji i atribuciji postignuća između učenika 3 dobne skupine (7.i 8. razred OŠ, 1.i 2. razred SŠ, te 3.i 4. razred SŠ). Također, u svakoj dobnoj skupini razmotren je odnos motivacije i atribucijskog stila sa školskim uspjehom. Ustanovljeno je da učenici osnovnih škola imaju višu intrinzičnu i ekstrinzičnu motivaciju od učenika srednjih škola. Učenici viših razreda srednje škole imaju najnižu amotivaciju. Učenici prvih i drugih razreda srednje škole imaju nižu introjeciranu ekstrinzičnu motivaciju i viši optimizam. Svi učenici s višom amotivacijom imaju i niži prosjek ocjena. Učenici viših razreda srednje škole s višom intrinzičnom i ekstrinzičnom motivacijom imaju viši prosjek ocjena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-1301676-2381 - Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja (Kolić-Vehovec, Svjetlana, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Svjetlana Kolić-Vehovec
(mentor)