Pregled bibliografske jedinice broj: 410315
Razvoj mjernog instrumenta za procjenu zadovoljstva internom komunikacijom
Razvoj mjernog instrumenta za procjenu zadovoljstva internom komunikacijom // Društvena istraživanja, 18 (2009), 1-2; 175-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 410315 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj mjernog instrumenta za procjenu zadovoljstva internom komunikacijom
(Development of the Internal Communication Satisfaction Questionnaire)
Autori
Tkalac Verčič, Ana ; Pološki Vokić, Nina ; Sinčić Ćorić, Dubravka
Izvornik
Društvena istraživanja (1330-0288) 18
(2009), 1-2;
175-202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
interna komunikacija; zadovoljstvo internom komunikacijom; mjerenje zadovoljstva internom komunikacijom
(internal communication; internal communication satisfaction; internal communication satisfaction audit)
Sažetak
Rad opisuje razvoj instrumenta – Upitnika za procjenu zadovoljstva internom komunikacijom (UPZIK). Instrument je razvijen kroz dvije faze. U prvoj je fazi razvijen inicijalni upitnik sa 107 čestica, koji je primijenjen na uzorku od 259 ispitanika. Na temelju faktorske analize dobivenih rezultata razvijen je konačni upitnik sa 32 čestice grupirane u 8 dimenzija zadovoljstva komunikacijom. U drugoj je fazi finalni mjerni instrument primijenjen na uzorku od 169 ispitanika u jednoj velikoj hrvatskoj organizaciji. Ponovljena faktorska analiza i analiza faktorske strukture dimenzija pokazale su da je razvijeni instrument: (1) pouzdan i valjan, (2) usporediv sa sličnim instrumentima razvijenima u svijetu, no dovoljno različit da opravdava razvoj instrumenta prilagođenoga hrvatskim kulturološkim specifičnostima te (3) primjenjiv u budućim teorijskim i praktičnim istraživanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Pavičić, Jurica, MZOS ) ( CroRIS)
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Renko, Sanda, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- Sociological Abstracts
- Social SciSearch
- Research Alert