Pregled bibliografske jedinice broj: 409105
Komercijalizacija kulture i kulturne baštine u turizmu ruralnih područja-primjer Zabiokovlja
Komercijalizacija kulture i kulturne baštine u turizmu ruralnih područja-primjer Zabiokovlja // Zbornik radova s 3. znanstveno-stručnog skupa "Zavičajna baština-komparativna prednost i temeljnica održivog razvoja Zabiokovlja", Književni krug Split, 2009. g. / Nenad Cambi (ur.).
Split: Književni krug Split, 2009. str. 200-211 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 409105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komercijalizacija kulture i kulturne baštine u turizmu ruralnih područja-primjer Zabiokovlja
(Commercialization of the culture and cultural heritage in tourism of rural areas - the case of Zabiokovlje)
Autori
Petrić Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova s 3. znanstveno-stručnog skupa "Zavičajna baština-komparativna prednost i temeljnica održivog razvoja Zabiokovlja", Književni krug Split, 2009. g.
/ Nenad Cambi - Split : Književni krug Split, 2009, 200-211
ISBN
978-953-163-315-4
Skup
3. znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Zavičajna baština-komparativna prednost i temeljnica održivog razvoja Zabiokovlja",
Mjesto i datum
Vrgorac, Hrvatska; Proložac, Hrvatska; Runovići, Hrvatska, 07.05.2009. - 08.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kultura; kulturna baština; kulturni turistički proizvod; ruralni turizam; Zabiokovlje
(culture; cultural heritage; cultural tourist product; rural tourism; Zabiokovlje)
Sažetak
Uloga kulture i kulturne baštine u razvoju turizma je od vitalnog značenja. Kulturni resurs, zahvaljujući turizmu, odnosno njegovoj konverzijskoj funkciji postaje kulturni turistički proizvod. U tom procesu iznimno je važan marketinški pristup. To podrazumijeva, uz suradnju različitih timova stručnjaka, obradu kulturnih sadržaja i resursa i njihovo oblikovanje u marketinški prihvatljiv proizvod, kreiranje marke atrakcije te pozicioniranje kulturnog turističkog proizvoda. Razvoj različitih oblika kulturnog turizma na ruralnim područjima iznimno je složen proces budući je svaka ruralna sredina specifična na svoj način. U ovom radu cilj nam je osvrnuti se na ulogu i značenje kulturne baštine kao atrakcijskog resursa u turizmu, te istaknuti mogućnosti razvoja kulturnog turizma u ruralnom području Zabiokovlja, koje posljednjih godina sve više dolazi u fokus interesa turista.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
055-0551207-0778 - Turizam kao katalizator integriranja jadranskog prostora (Petrić, Lidija, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split