Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 405712

Odnosi s kupcima - sržna kompetencija


Rupčić, Nataša
Odnosi s kupcima - sržna kompetencija // Poslovni savjetnik, 5 (2009), 55; 62-63 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 405712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s kupcima - sržna kompetencija
(Customer relations - core competency)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 5 (2009), 55; 62-63

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Menadžement; odnosi s kupcima; prodaja
(Management; customer relations; sales)

Sažetak
Jedan od temeljnih postulata pokreta kvalitete odnosi se na tezu da kupac odlučuje što kvaliteta jest. Pokretom kvalitete se ipak dominantno bave inženjeri i tehničari čiji su napori usmjereni na unaprjeđenje značajka proizvoda. Pa ipak, nagrada za kvalitetu Malcom Baldrige čak 25% bodova dodjeljuje kategoriji usmjerenost na zadovoljstvo kupaca. Iako su stavovi stručnjaka koji odlučuju o dodjeljivanju ove nagrade poslovna tajna, ipak je moguće saznati da upravo na ovom području poduzeća iskazuju najslabije performanse. Razloge slabih rezultata može se tražiti u činjenici da je za većinu poduzeća funkcija odnosa s kupcima zapravo tek nužno zlo. Općenito se smatra da troškove ove funkcije treba držati na minimumu, a u ovoj službi najčešće rade najmanje plaćeni i najlošije obučeni zaposlenici čije je mjesto na korporativnoj ljestvici mizerno nisko.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Rupčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić, Nataša
Odnosi s kupcima - sržna kompetencija // Poslovni savjetnik, 5 (2009), 55; 62-63 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Rupčić, N. (2009) Odnosi s kupcima - sržna kompetencija. Poslovni savjetnik, 5 (55), 62-63.
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2009}, pages = {62-63}, keywords = {Menad\v{z}ement, odnosi s kupcima, prodaja}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {5}, number = {55}, issn = {1845-092X}, title = {Odnosi s kupcima - sr\v{z}na kompetencija}, keyword = {Menad\v{z}ement, odnosi s kupcima, prodaja} }
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2009}, pages = {62-63}, keywords = {Management, customer relations, sales}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {5}, number = {55}, issn = {1845-092X}, title = {Customer relations - core competency}, keyword = {Management, customer relations, sales} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font