Pregled bibliografske jedinice broj: 405712
Odnosi s kupcima - sržna kompetencija
Odnosi s kupcima - sržna kompetencija // Poslovni savjetnik, 5 (2009), 55; 62-63 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 405712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s kupcima - sržna kompetencija
(Customer relations - core competency)
Autori
Rupčić, Nataša
Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 5
(2009), 55;
62-63
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Menadžement; odnosi s kupcima; prodaja
(Management; customer relations; sales)
Sažetak
Jedan od temeljnih postulata pokreta kvalitete odnosi se na tezu da kupac odlučuje što kvaliteta jest. Pokretom kvalitete se ipak dominantno bave inženjeri i tehničari čiji su napori usmjereni na unaprjeđenje značajka proizvoda. Pa ipak, nagrada za kvalitetu Malcom Baldrige čak 25% bodova dodjeljuje kategoriji usmjerenost na zadovoljstvo kupaca. Iako su stavovi stručnjaka koji odlučuju o dodjeljivanju ove nagrade poslovna tajna, ipak je moguće saznati da upravo na ovom području poduzeća iskazuju najslabije performanse. Razloge slabih rezultata može se tražiti u činjenici da je za većinu poduzeća funkcija odnosa s kupcima zapravo tek nužno zlo. Općenito se smatra da troškove ove funkcije treba držati na minimumu, a u ovoj službi najčešće rade najmanje plaćeni i najlošije obučeni zaposlenici čije je mjesto na korporativnoj ljestvici mizerno nisko.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija