Pregled bibliografske jedinice broj: 405339
Novigradsko proljeće - oaza darovitih
Novigradsko proljeće - oaza darovitih // Nadarjeni med teorijo in prakso / Blažič, M. (ur.).
Novo Mesto: Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, 2003. str. 430-434 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 405339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novigradsko proljeće - oaza darovitih
(Novigrad Spring - oasis of gifted)
Autori
Cindrić (Rončević), Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nadarjeni med teorijo in prakso
/ Blažič, M. - Novo Mesto : Slovensko združenje za nadarjene Novo mesto, 2003, 430-434
ISBN
961-90952-2-7-
Skup
Nadarjeni med teorijo in prakso The gifted between theory and practice
Mjesto i datum
Otočec, Slovenija, 05.06.2001. - 06.06.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
daroviti učenici; radionice; individualna postignuća; pristup radu
(gifted students; workshops; individual achievement; work approach)
Sažetak
Autorica u tekstu piše o “ Novigradskom proljeću” – školi za darovitu djecu viših razreda osnovne škole. Navedenom curriculumskom utemeljenošću rada “ Novigradskog proljeća” daje prikaz modela kojim škola sustavno omogućuje i prati rad darovite djece. Osobnim promišljanjima uočava glavne elemente koji su bitni za pristup rada s darovitom djecom. Edukacija se ostvaruje kroz različite radionice, a traje jednom godišnje po tjedan dana u novigradskoj Osnovnoj školi “ Riverella.” Nazočna je radost uspjeha svakog djeteta i svaki njihov pozitivan učinak smatra se i uspjehom poučavatelja koji rade s darovitom djecom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija